کاهش میزان اختلافات خانوادگی با تقسیم کار

تقسیم کار در خانه موجب کاهش میزان اختلافات خانوادگی

دستیابی به یک سبک زندگی شاد و خوب و البته موفقیت آمیز چیزی است که هر کسی علاقه ای به دنبال کردن آن ندارد.
کد خبر: ۱۳۰۱۷۵۹

به گزارش جام جم آنلاین ، بسیاری در روزمرگی غرق شده اند، الگوهای پوسیده و منسوخ گذشته را ادامه می دهند و زندگی ناسالمی را در پیش گرفته اند. آنها خواسته و ناخواسته به این سبک زندگی ادامه می دهند و اصلا هم به این توجه نمی کنند که این سبک زندگی تا چه اندازه از لحاظ جسمانی و معنوی به ضرر آنهاست.

اما برای اینکه به سطح بهتری از زندگی برسید لازم است تغییراتی را در خود به وجود بیاورید. برخی از شاخص های سالم زندگی در ادامه معرفی می شوند. برخی از کارشناسان سبک زندگی می گویند اگر موارد به ظاهر ساده اما بعضا مشکل ادامه را به مدت 30 روز انجام بدهید بعد از این مدت غیرقابل شناسایی می شوید.

1-هشت ساعت در طول یک شبانه روز بخوابید. خواب کافی یکی از مهم ترین شروط داشتن سلامت جسمانی است و باعث می شود پرانرژی تر باشید.

2-در طول یک روز حداقل دو لیتر آب بنوشید. کار سختی نیست. سعی کنید در طول 30 روز هر روز این کار را انجام بدهید و بعدا متوجه تاثیرات بسیار شگفت انگیز آن بشوید.

3-به اندازه کافی از نور خورشید منتفع شوید. نور خورشید از جمله منبع اصلی تامین کننده ویتامین «د» است و کمبود این ویتامین موجب شکل گیری امراضی از جمله دردهای استخوانی و عضلانی می شود.

4-مصرف قند را کنار بگذارید. قند و تمام مشتقات آن. خودتان را از قند دور نگه دارید تا میزان ابتلای شما به بیماری های دیابت و قندی به کمترین حد ممکن برسد.

5-هر روز به مدت 30 دقیقه مطالعه کنید. یکی از بهترین کارهایی که یک فرد در زندگی می تواند انجام بدهد مطالعه کردن است. مطالعه باعث شکل گیری مدارهای جدید مغزی در شما می شود و اطلاعات و آگاهی شما را بالا می برد. روزانه 30 دقیقه به مدت 30 روز مطالعه کنید تا متوجه شوید تا چه اندازه بعد از این مدت احساس متفاوتی خواهید داشت.

6-سه روز در هفته ورزش کنید، تمرین کنید، وزنه بزنید، طناب بزنید و بدوید و یا اصلا پیاده روی کنید.

7-میوه و سبزیجات بخورید و اصلا تمامی برنامه های غذایی شما در این 30 روز متشکل از اینها باشد. البته اگر شرایط بدنی خاصی دارید این کار را انجام ندهید و حتما قبل از آن با پزشک خود مشورت کنید.

8-هر روز به مدت 10 دقیقه تا 30 روز مدیتیشین و یا مراقبه کنید تا افکارتان به آرامش و هماهنگی برسد. مدیتیشین یکی از بهترین کارهای ممکن است و نتایج مثبتی به بار می آورد.

همه این کارها را به مدت 30 روز انجام بدهید. بعد از این مدت نه تنها از سوی دیگران که حتی از سوی خودتان هم کاملا ناشناخته و جدید هستید و زندگی راحت تر و بهتری دارید. 30 روز مدت زمان زیادی نیست. حتما آن را آزمایش کنید تا ببینید چه تاثیرات مثبت و بزرگی در زندگی شما به وجود می آید.

ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
یک عارف انقلابی

گفت‌وگوی جام‌جم با علی سرلک درباره ویژگی‌ های شخصیتی آیت‌ا... فاطمی‌ نیا

یک عارف انقلابی

نیازمندی ها