رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ:

عاملان فروش سلاح در فضای مجازی دستگیر شدند

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند پنج نفره خرید و فروش سلاح شکاری غیرمجاز در فضای مجازی در شهرستان ملارد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۰۹۲۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نجم الدین رشیدی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: ۲۱ دی ماه خبری از سوی پلیس امنیت عمومی شهرستان ملارد مبنی بر فعالیت سازمان یافته افرادی در فضای مجازی درباره خرید و فروش سلاح و مهمات شکاری به پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام شد و گزارش اولیه نشان از این داشت، تعدادی از افراد با تشکیل باندی در حال خرید و فروش اسلحه هستند و از مدت ها قبل تحت تعقیب این پلیس قرار دارند بنابراین موضوع به صورت مشترک در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام بررسی های اولیه و شناسایی هویت و مخفیگاه اعضای این شبکه، نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور بازداشت تمام اعضای این شبکه صادر شد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران اضافه کرد: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز یکی از اعضای این باند تعدادی اسلحه شکاری را با یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در معیت ۳ دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ و پژو پارس که از استان های غربی کشور تهیه کرده و به شهر تهران وارد شده است و قصد تخلیه در مخفیگاهشان را دارد.

وی با اشاره به اینکه در ادامه بررسی های پلیسی، محل تخلیه محموله اسلحه شناسایی شد، اظهارکرد: تیم های مشترکی به مخفیگاه متهمان در حوالی جنوب غرب تهران اعزام و موفق شدند در یک عملیات مشترک هر چهار دستگاه خودروی متهمان را توقیف و در بررسی بیشتر شش قبضه سلاح شکاری کشف کنند.

رشیدی با بیان اینکه که در این عملیات چهار راننده خودرو و متهم اصلی دستگیر شدند، گفت: با انتقال متهمان به پایگاه پنجم پلیسی آگاهی مشخص شد که تعدادی اسلحه در محل دیگری در محدوده نوروزآباد مخفی شده است و تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در بازرسی از این مکان سه قبضه سلاح شکاری و ۲۳ فشنگ کشف کنند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان اظهارکرد: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی،پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها