اطلاعات منتشر شده از دو شرکت سیسکو و VMware نشان می‌دهد این دو شرکت نیز تحت تاثیر حملات SolarWinds قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۲۹۷۲۷۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،برخی از غول‌های فناوری فعال در زمینه موارد مربوط به تجهیزات شبکه مانند Cisco و VMware اعلام کرده‌اند که شرکت‌‎های آن‌ها تحت تاثیر حملات زنجیره‌ای SolarWinds قرار گرفته اند. یک مشاور امنیت در این رابطه اعلام کرده است که هکرهای حمایت شده توسط دولت روسیه در حال حاضر از نقض وصله به وجود آمده در شرکت SolarWinds استفاده می‌کنند تا از این طریق به اطلاعات حساس موجود در شرکت VMware استفاده کنند.

نقض امنیتی مذکور روی One Access، Access Connector، Identity Manager و Identity Manager Connector شرکت VMware تاثیر خواهد گذاشت و توصیه می‌شود افرادی که از هر کام از این سرویس‌ها در حال استفاده هستند هرچه سریع‌تر نسبت به بروزرسانی دستگاه خود اقدام کنند.

حملات سایبری

شرکت سیسکو نیز در این رابطه اعلام کرده است در ایام اخیر برخی اطلاعات درباره دسترسی هکرها از بستر Solarwinds به برخی از نقاط آزمایشگاه خود را تایید کرده است. با این حال این شرکت نیز اعلام کرده که در حال رفع نقض‌های امنیتی خود است و در آینده‌ای نزدیک این مشکل را به طور کلی برطرف خواهد کرد اما در حال حاضر کاربران محصولات این شرکت نیز باید بروزرسانی جدید عرضه شده از سوی سیسکو را دریافت و از خطر همراه در امان بمانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها