نبض جامعه با شادی و نشاط می‌زند

شادی و نشاط نبض یک جامعه ای موفق است

گاهی در مهمانی کودک رفتار ناشایستی از خود نشان می دهد که پدر و مادر را شرمنده می کند، به همین دلیل قبل از اینکه به مهمانی بروید، قوانینی را به کودکانتان آموزش دهید.
کد خبر: ۱۲۸۶۹۶۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تبیان ، قبل از اینکه برین مهمونی، توی خونه به کودکتون بگید که: عزیزم هر جایی یه سری قوانین مخصوص خودش رو داره و همه ما باید اونها رو رعایت کنیم هم من هم تو و هم بابا، بعدش این قوانین و به صورت کامل بهش توضیح بدید.

قانون اول

گاهی در مهمانی کودک رفتار ناشایستی از خود نشان می دهد که پدر و مادر را شرمنده می کند، به همین دلیل قبل از اینکه به مهمانی بروید، قوانینی را به کودکانتان آموزش دهید.

وقتی میریم خونه ی کسی مهمونی نباید بی اجازه وارد اتاق های دیگه بشیم چون اینکار باعث میشه تا صاحبخونه از دست ما ناراحت بشه پس من و تو و بابا اجازه ی وارد شدن به اتاقهای دیگه رو نداریم.

قانون دوم

عزیزم ما اجازه نداریم به وسایل خونه شون دست بزنیم، میبینی که تو دوست نداری کسی بی اجازه به وسایلت دست بزنه؟ اونها هم این کار رو دوست ندارن، ولی بجاش می تونی چهار تا از اسباب بازی هایت رو با خودت بیاری.

قانون سوم

وقتی چند نفر دارن صحبت می کنن ما نباید بپریم وسط حرفشون من و تو و بابا اینکار رو انجام نمی دیم چون باعث میشه بقیه حرفشون یادشون بره، پس صبر کن و بعدش جرفت رو بزن.

چند قانون برای کودکان در مهمانی

قانون چهارم

بهت قول میدم اگه این کارها رو انجام بدی برایت یه خوراکی خوشمزه میخرم، مثلا یه بستنی البته می دونم که تو مثل همیشه درست انجامش میدی.

این دو تا قانون آخری مال ماماناست

اول:  اما دو تا قانون هم برای شما مامانا داریم اولیش اینکه از مهمونی های طولانی پرهیز کنید، نباید 3 ساعت مهمونی رو طولش بدین چون امکان اینکه کودک بعد از سه ساعت کار اشتباهی بکنه خیلی زیاده .

دوم: اگه کودک طبق قوانین عمل کرد در راه برگشت جایزه شو براش میخرین و زیادی هم روی رفتار کودک زوم نمی کنین، یادتون باشه که تاکید کنید این قوانین برای همه اس نه فقط برای کودک اینجوری راحت تر قبولش می کنه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها