در حالی که گفته می‌شد رونالدو با مثبت شدن دومین تست کرونایش، دیگر شانسی برای رویارویی با بارسلونا ندارد اما این ستاره پرتغالی همچنان یک بخت دیگر برای رسیدن به این بازی حساس خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۸۲۴۱۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، روز گذشته بود که جواب دومین تست کرونای کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس مثبت شد. با انتشار این خبر برخی از رسانه‌ها به این مساله اشاره کردند که با مثبت شدن این تست، کریستیانو دیگر شانسی برای بازی مقابل بارسلونا و رویارویی مجدد با لیونل مسی ندارد.

 

    آخرین شانس رونالدو برای رسیدن به جدال با مسی

با این وجود امروز خبر رسید که رونالدو همچنان یک شانس دیگر دارد. در فاصله ۴۸ ساعت مانده به بازی ۲ تیم، تست کرونای دیگری از CR۷ گرفته خواهد شد و در صورتی که آن پاسخ آن تست منفی باشد رونالدو می تواند در برابر آبی‌اناری‌ها به میدان برود و یوونتوس را همراهی کند.

 

تیم‌های یوونتوس و بارسلونا پنج روز دیگر باید در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آره‌نای تورین به مصاف هم بروند. یکی از مهمترین جذابیت‌های این بازی که خیلی‌ها منتظرش بودند رویارویی مجدد ۲ ابرستاره این سال‌های فوتبال جهان، مسی و رونالدو بود که با ابتلای ستاره پرتغالی به ویروس کرونا، همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها