بیشتر مواقعی که گمشده‌ای در خانه دارید مخصوصا اگر این گم شده اشیای ریزی باشد که به هیچ عنوان نمی‌توان آن‌ها را پیدا کرد مثل یافتن سوزنی در انبار کاه میماند و این اتفاق بسیار کلافه کننده می‌شود.
بیشتر مواقعی که گمشده‌ای در خانه دارید مخصوصا اگر این گم شده اشیای ریزی باشد که به هیچ عنوان نمی‌توان آن‌ها را پیدا کرد مثل یافتن سوزنی در انبار کاه میماند و این اتفاق بسیار کلافه کننده می‌شود.
کد خبر: ۱۲۸۲۰۲۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پارسینه ، در این بخش از کمک می‌کنیم تا به جای صرف انرژی و وقت زیاد به راحت‌ترین شکل ممکن طلا‌ها و اشیای ریزی که در خانه خود گمان کرده اید را پیدا کنید این ترفند بسیار جالب است پس با ما همراه باشید تا با یک ترفند دیگر از مطالب خواندنی این بخش به اطلاعات خود بیافزاید.

پیدا کردن طلا‌های گمشده با استفاده از جاروبرقی

شاید در نگاه اول با خودتان فکر کنید که چطور می‌توان با استفاده از این جاروبرقی اشیاء گمشده را پیدا کرد در صورتی که همین جاروبرقی همه چیز را با خود به داخل کیسه پر از گرد و خاک و زباله اش می‌کشد.

اما باید بدانید توضیحاتی که قرار است در این مطلب کاربردی ارائه دهیم چگونگی پیدا کردن طلا‌های گمشده را با استفاده از جاروبرقی و بدون اینکه داخل کیسه آن برود برای شما آموزش می‌دهد.

مرحله اول

اولین مرحله باریک‌ترین سر لوله از داخل بدنه جاروبرقی را انتخاب کرده و این اطمینان را حاصل کنید که در جای خود ثابت است و مکش دارد.

مرحله دوم

با استفاده از یک جوراب زنانه فرقی نمی‌کند که چه رنگی باشد تیره یا روشن! اما توجه داشته باشید که یک جوراب نایلونی انتخاب کرده باشید. بعد از این کار جوراب را روی دهانه ورودی سر لوله بکشید تا امکان ورود هر چیزی به داخل لوله وجود نداشته باشد.

مرحله سوم

برای اینکه خیالتان راحت باشد که جوراب هنگام جاروکشی از دور لوله جدا نمی‌شود پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از یک کش لاستیکی جوراب را دور لوله فیکس کنید به طوری که هم جوراب ثابت بماند و هم جاروبرقی مکش داشته باشد.

مرحله چهارم

در این مرحله از پیدا کردن اشیاء گمشده اقدام به روشن کردن جاروبرقی کرده و همه جا‌هایی که تصور می‌کنید طلای گمشده آن جا افتاده است بکشید زمانی که طلا پیدا شد مشاهده می‌کنید که در همان ورودی لوله روی جوراب قرار گرفته است و دیگر احتیاج به این نیست که از داخل کیسه حاوی آشغال‌ها آن را جستجو کنید و حتی دیگر نیاز نیست که با دست تان زیر مبل و رومیزی و حتی درز‌های غیر قابل دسترس را بگردید.

نکته:قبل از هر چیزی از سالم بودن جوراب اطمینان حاصل کنید چراکه اگر جوراب سوراخی داشته باشد ممکن است در حین جستجو جابجا شده و جواهر گمشده‌ای که پیدا می‌شود از همان سوراخ به صورت داخل جاروبرقی کشیده شود بنابراین این نکته را همیشه رعایت کنید.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
۰
۰
دستبند طلا تو رودخونه گم کنی چطور میشه پیداش کرد

نیازمندی ها