شرکت ریزر قصد دارد مدل جدید لپ‌تاپ بلید استلث 13 را با صفحه‌نمایش OLED و نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل با قیمت ۱۷۹۹ دلار راهی بازار کند.
کد خبر: ۱۲۷۹۷۷۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت،مدل جدید لپ ‌تاپ ریزر بلید استلث ۱۳ با پردازنده‌های بهتر و یک سری ویژگی‌های جالب ‌توجه راهی بازار می‌شود. مدل جدید قرار است با پردازنده‌ Core i7-1165G7، کارت گرافیک GeForce GTX 1650 Ti،ا۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شود. ریزر ادعا می‌کند این لپ‌تاپ برای تولید محتوا ۲٫۷ برابر سریع‌تر از مدل قبلی است.

 

لپ ‌تاپ بلید استلث 13 جدید با قیمت ۱۷۹۹ دلار راهی بازار می‌شود

از دیگر تغییرات جالب ‌توجه این لپ‌تاپ می‌توان به صفحه‌نمایش OLED آن اشاره کرد. برای ریزر بلید استلث ۱۳ جدید از صفحه‌نمایش OLED لمسی با کیفیت Full HD استفاده شده است. ریزر به این موضوع اشاره کرده است که صفحه‌نمایش می‌تواند ۱۰۰ درصد رنگ‌های DCI-P3 را نشان دهد. این موضوع برای افرادی که در زمینه تولید محتوا نیاز به رنگ‌هایی دقیق دارند، بسیار مهم است. این امکان هم برای مدل جدید لپ‌تاپ ریزر بلید استلث ۱۳ در نظر گرفته شده است که بتوانید به‌جای صفحه‌نمایش لمسی، یک صفحه‌نمایش غیر لمسی ۱۲۰ هرتز دراختیار داشته باشید. داشتن یک صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی برای لپ‌تاپ ۱۳ اینچی یک ویژگی هیجان‌انگیز به‌حساب می‌آید.

شرکت ریزر مدل جدید لپ‌تاپ بلید استلث ۱۳ را در زمینه صوتی هم به‌روزرسانی کرده است. درحالی‌که مدل‌های قبلی این لپ‌تاپ صدای باکیفیت و خوبی داشتند، صدای باس زیادی تولید نمی‌کردند. حالا مدل جدید یک نرم‌افزار صوتی از شرکت THX دارد که باعث می‌شود صدا برای بازی کردن، فیلم دیدن و گوش‌ دادن به موسیقی مناسب باشد. قیمت لپ ‌تاپ ریزر بلید استلث ۱۳، ۱۷۹۹ دلار خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها