چیز کیک لیمویی جزو کیک و شیرینی - انواع کیک میباشد

طرز تهیه چیز کیک لیمو

بطور کلی کیک‌های پنیری بر اساس نوع تهیه به دو دسته پخته شده و پخته نشده یا همان یخچالی تقسیم می‌شوند. اگر قصد تهیه یک دسر شگفت انگیز در کمترین زمان را دارید، چیز کیک لیمویی با پایه بیسکوئیت انتخاب خوبی خواهد بود. همچنین با کلیک بروی نام کیک‌های پنیری به سایر دستورهای این نوع دسر دسترسی خواهید داشت
کد خبر: ۱۲۷۷۶۹۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هفت گنج،چیز کیک از آن دسته دسرهایی است که انواع آن را به راحتی می‌توان تهیه کرد و مهم‌تر اینکه مورد پسند همه است. اما چیز کیک لیمویی یک ویژگی منحصر بفرد دارد.

طرز تهیه چیز کیک لیمو

مواد لازم چیز کیک لیمو

بیسکویت پودر شده 250 گرم
کره ذوب شده 125گرم
تخم مرغ 3 عدد
شکر 110گرم
پنیر خامه ای 750گرم
پوست لیموی رنده شده 1 قاشق سوپ خوری
آبلیموی تازه 60میلی لیتر 4/1پیمانه

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه 10‌ شیرینی ‌خانگی ‌برای ‌عید + تصاویر

 

طرز تهیه چیز کیک لیمو

  1. قالب کمربندی 23 سانتی متری را با فویل بپوشانید . فر را با حرارت 180درجه سانتی گراد گرم کنید . بیسکویت پودر شده را با کره ذوب شده مخلوط کرده کف قالب پرس کنید و به مدت 15 دقیقه در یخچال قرار دهید .
  2. شکر و تخم مرغ ها را با همزن برقی بزنید تا شکر جذب تخم مرغ شود پنیر خامه ای را اضافه کرده ؛ پوست لیمو و آبلیموی تازه را نیز به مواد بیافزایید مواد را هم بزنیدتا ترکیب کاملا صاف و یکدست شود . مواد را داخل قالب ریخته و به مدت یک ساعت در فر بپزید .
  3. سپس فر را خاموش کرده در فر را به حالت نیمه باز در آورده تا چیز کیک خنک شود سپس به مدت یک شب در یخچال قرار دهید بهتر است بعد از خنک شدن روی چیز کیک رابپوشانید سپس در یخچال قرار دهید .این چیز کیک را می توانید به مدت سه روز در یخچال نگه داری کنید و به هیچ عنوان قابلیت فریزر کردن ندارد و در حین حال این جیز کیک را نمیتوان در مایکروویوآماده نمود.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه کیک هل و گلاب

برای مشاهده دستورالعمل غذای سریع و ساده کلیک کنید.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها