در جشن تولد همیشه می‌توانید بدون صرف هزینه‌های آن‌چنانی، ایده‌های جذابی را برای دکوراسیون و تزئین تولد اجرا کنید. این ایده‌ها به‌ویژه در جشن تولد کسانی که برایتان عزیزترند، بیشتر به‌ چشم می‌آیند. زحمتی که برای تزئین جشن تولد کسی که دوستش دارید، می‌کشید خیلی ارزشمندتر از پرداخت پولی گزاف برای خرید ابزارآلات تزئینی است.
کد خبر: ۱۲۷۶۶۱۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از چطور،

۱. کلاه‌بوقی تزئین‌شده

خیلی ساده با چند تکه کاغذ می‌توانید کلاه‌بوقی بسازید و آن را با کمی زرق‌وبرق تزئین کنید. تعداد زیادی از این کلاه‌ها درست کنید تا همه مهمان‌ها از آنها استفاده کنند و عاشقشان شوند.

۲. فرفره کاغذی

فرفره کاغذی برای تزئین تولد

فرفره‌های رنگی فضای خوشایندی برای مهمانی تولد خلق می‌کنند. برای تزئين میز تولد باشد یا دیوار، مهمان‌ها به‌خصوص بچه‌ها از آن لذت می‌برند.

۳. لوستری از روبان

لوستری از روبان ابزاری برای تزئین تولد

روبان‌ها یا نوارهای پارچه‌ای را در رنگ‌های مختلف کنار هم و از حلقه‌ای آویزان کنید. سپس حلقه را به‌کمک چند تکه بند، مانند چراغی، از سقف بیاویزید. این تزئین ساده برای انواع جشن تولد مناسب است.


حتما بخوانید: ۲۴ ایده برای آموزش ساخت لوستر در خانه با شیشه، چوب و مواد بازیافتی

۴. پس‌زمینه‌ای از بادکنک

بادکنک ابزاری برای تزئین تولد

بادکنک یکی از تزئینات ساده تولد است. می‌توانید بادکنک‌ها را فشرده و کنار هم قرار دهید یا آنها را به حال خودشان رها کنید. علاوه‌براین تزئین بادکنک برای جشن تولد با رنگ، پولک و ابزارهای زینتی دیگر یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای افزودن رنگ به فضا است. پرکردن بادکنک‌ها با کاغذرنگی و زینت‌آلات دیگر در عین پرزحمت‌بودن، نمای جذابی خلق می‌کند.

۵. آبشار کاغذی

آبشار کاغذی هم از تزئینات ساده تولد به ‌شمار می‌رود. به‌جای اینکه تکه‌های کاغذ را مثل همیشه هرجا پخش کنید، نوارهای کاغذی را در کنار هم قرار دهید و آبشاری رنگین از کاغذ خلق کنید.

 

۶. تزئین شمع

شمع‌های تولد را به‌ حال خودشان رها نکنید. آنها را با پولک، منجوق و دیگر خرده‌ریزهای براق تزئين کنید.

۷. رومیزی

رومیزی ابزاری برای تزئین تولد

مجبور نیستید هر سال رومیزی جدیدی بخرید. می‌توانید با موادی که دم دست دارید، تیبل‌ رانر یا رومیزی جمع‌وجور و پرنقش‌ونگاری برای تزئین میز تولد بسازید؛ مثلا چند دسته چوب‌بستنی را کنار هم قرار دهید تا شکل رومیزی به خود بگیرد. می‌توانید آن را با ذوق و سلیقه خودتان رنگ کنید.

۸. دکوراسیون پرگل

اگر می‌خواهید خیلی شلوغش کنید، گوشه‌وکنار را با دسته‌های گل تزئین کنید تا هم صاحب‌ تولد و هم مهمان‌ها را سر ذوق بیاورید.

۹. شمع خوراکی

شمع خوراکی ابزاری برای تزئین تولد

اینکه خودتان شمع تولد را بسازید، خیلی تأثیرگذار است. شگفت‌انگیزتر این است که شمعی خوراکی از بیسکویت و شیرینی درست کنید.

۱۰. تزئین با گل‌های سوپرمارکتی

لازم نیست پول هنگفتی صرف خرید گل کنید. کافی‌ است از گل‌های دسته‌ای سوپرمارکتی در ترکیبی زیبا و خلاقانه برای تزئين جشن تولد استفاده کنید.

۱۱. آویز دست‌ساز

می‌توانید دیوارها را با نواری از پارچه یا کاغذهای براق و رنگارنگ که خودتان ساخته‌اید، تزئین کنید. این کار بسیار اقتصادی است.

۱۲. پس‌زمینه کاغذ‌باران

پس زمینه کاغذی برای تزئین تولد

با مقداری خرده‌کاغذ رنگی می‌توانید هر نام و نشانی را روی دیوار خلق کنید. کاغذها را روی پارچه یا هر سطحی بچسبانید و سپس به دیوار آویزان کنید.

۱۳. بالن کاغذی

این بالن‌ها جادوی خاصی به فضا اضافه می‌کنند. می‌توانید یک لامپ ال‌ای‌دی به آنها اضافه کنید.

۱۴. بطری‌های گل

بطری پرگل ابزاری برای تزئین تولد

ظروف‌ یا بطری‌های رنگی با گل‌های تازه، ابزارهای خوبی برای تزئین جشن تولد هستند. از ظروف و بطری‌هایی به‌شکل‌های مختلف استفاده کنید.

۱۵. نقاب صاحب ‌تولد

تصویر صاحب ‌تولد را در حالت‌های مختلف چاپ کنید. کلاهی بر سر آنها و پایه‌ای چوبی برایشان بگذارید. این نقاب‌ها را بین مهمان‌ها پخش کنید.

۱۶. بادکنک‌های دنباله‌دار

به بادکنک‌های پرشده از هلیوم دنباله‌ای از پارچه یا کاغذهای رنگی اضافه کنید. این کار روشی خلاقانه و شادی‌بخش در تزئین بادکنک جشن تولد است.

۱۷. آویز کاپ‌کیک

آویز کاپ کیک ابزاری برای تزئین تولد

پوشش‌های کاغذی کیک و کاپ‌کیک را در رنگ‌های مختلف از نواری بگذرانید و آویزی با حال‌وهوای تولد بسازید.

۱۸. آویز بادبزنی

آویز بادبزنی از ابزار تزئین تولد

کافی‌ است کاغذهای رنگی را تا بزنید. سپس بادبزن‌ها را به نواری وصل کنید تا آویزی جذاب و اقتصادی برای تزئین جشن تولد داشته باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها