پیاده‌روی به تنهایی می‌تواند به عنوان یک ورزش در حفظ سلامتی بدن مؤثر باشد. بسیاری از کسانی که می‌خواهند لاغر شوند، اغلب به ورزش‌هایی می‌پردازند که گمان می‌کنند کالری بیشتری می‌سوزانند و تعجب می‌کنند که چرا بعد از چند هفته هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌اند. از بین بردن چربی زائد بدن نیاز به گذشت زمان دارد. برای کاهش وزن، حتما باید ورزشی را شروع کرد که مستقیما چربی را بسوزاند؛ در پیاده‌روی فرد دچار افت قند خون نمی‌شود و همین موضوع هم باعث گرسنگی غیر قابل کنترل برای ورزشکار نمی‌شود. فواید مثبت پیاده‌روی
کد خبر: ۱۲۴۲۲۷۴

سوزاندن درصد بالاتری از چربی بدن ،افزایش سلامتی و سرحال بودن ، ازدیاد سطوح انرژی ،کاهش بیماری‌ها ،شرکت در پیاده‌روی آسان است. پیاده‌روی با دوستان مفرح است. پیاده‌روی ابزار و تجهیزاتی لازم ندارد. کاهش وزن با یک برنامه پیاده‌روی می‌تواند آغاز معقولی باشد.
بسیاری از افراد چاق یا کم‌تحرک، سطح تندرستی پایینی دارند. این امرغالبا به خاطر ورزش نکردن است که به مرور زمان سبب می‌شود عضلات و سیستم انرژی، کارایی خود را از دست بدهند. به همین دلیل وقتی یک برنامه ورزشی برای کاهش وزن شروع می‌شود، انجام آن خیلی دشوار به نظر می‌آید.
برای سوزاندن چربی لازم است بدن در سطوح پایین تری تلاش کند و بسیاری از ورزش‌ها اجازه این کار را نمی‌دهند. «پیاده‌روی سریع» را در نظر بگیرید: برای سوزاندن کالری و حفظ آهنگ تمرینات با یک مربی همراه، خیلی از مبتدی‌ها ممکن است سعی کنند محدودیت‌های موجود را کنار بزنند تا احساس کنند تمرین درست و حسابی انجام داده‌اند، از این رو اگر تعداد ضربان نبض خیلی بالا باشد، سوزاندن درصد بالایی از چربی غیر‌ممکن است. پس بیایید درباره سوزاندن چربی چیزهای بیشتری یاد بگیریم.پیاده‌روی می‌تواند یک تفریح هم باشد. مثلا دوستان هم می‌توانند به پیاده‌روی ملحق شوند به این ترتیب شما می‌توانید با آنها صحبت کنید و از جدیدترین اخبار مطلع شوید. می‌شود موقع خرید رفتن پیاده‌روی کرد. در این مورد شاید ایده خوبی باشد که برای ادامه روال سوزاندن چربی، حرکت‌های مداومی انجام شود. پیاده‌روی می‌تواند بهترین راه برای شروع هر برنامه جدید کاهش وزن باشد.برای نگه داشتن بدن در بالاترین حد سوزاندن چربی، پیاده‌روی مؤثر با کنترل تعداد ضربان قلب، بیشترین تأثیر را دارد.

مهرداد رحیم‌زاده

مشاور تغذیه و رژیم‌درمانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها