تورنمنت وزنه‌برداری «نعیم سلیمان اوغلو» ترکیه در حالی به پایان رسید که ایوب موسوی نایب‌قهرمان شد، اما سهراب مرادی روی تخته نرفت. در آخرین روز از تورنمنت بین‌المللی وزنه‌برداری نعیم سلیمان اوغلو به‌عنوان یکی از میادین گزینشی المپیک، مدعیان دسته ۹۶ و ۱۰۹ کیلوگرم روی تخته رفتند.
کد خبر: ۱۲۳۸۰۲۴

بر این اساس ایوب موسوی ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم ایران توانست با ثبت رکورد ۱۶۹ یک ضرب، ۲۱۱ دوضرب و مجموع ۳۸۰ کیلوگرم نایب‌قهرمان شود. عنوان قهرمانی این دسته به فارس الباخ وزنه‌بردار قطری رسید.رضا بیرالوند دیگر نماینده ایران در این دسته نیز رکورد ۱۶۰کیلوگرم یک ضرب، ۲۰۱ دوضرب و مجموع ۳۶۱کیلوگرم را به ثبت رساند‌. در دسته ۱۰۹ کیلوگرم نیز سهراب مرادی وزن کشی کرد اما روی تخته نرفت. ایوب موسوی پس از کسب این مدال گفت: «در دسته ۹۶ کیلوگرم تقریبا تمام مدعیان بودند و سطح خوبی داشت. من برای این مسابقه سه هفته بیشتر تمرین نکرده بودم، چون بعد از مسابقات جهانی بود و تمرینات را سبک کرده‌ایم. با این حال با توجه به تمرین کمی که داشتم، نتیجه خوبی گرفتم. همچنین جزو شش نفر برتر مسابقات قرار گرفتم و جایزه دلاری هم به من تعلق گرفت.»
او در پاسخ به این پرسش که با توجه به جایگاهش در رنکینگ المپیک که فعلا بالاتر از سایر ایرانی‌ها قرار دارد، به طور جدی به المپیک فکر می‌کند یا خیر، گفت: «برای المپیک دارم امتیاز جمع می‌کنم و تلاشم را خواهم کرد حالا باید دید خدا چه می‌خواهد. من باید در سه مسابقه گزینشی دیگر شرکت کنم و کادرفنی تصمیم می‌گیرد در کدام مسابقه شرکت کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها