در مجمع سراسری فرماندهان سپاه مطرح شد

ظرفیت انهدام رژیم صهیونیستی فراهم شده است

بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان و مسؤولان سپاه دیروز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه و سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۳۰۹۰۸

فرمانده کل سپاه در این نشست گفت: ما در گام دوم انقلاب اسلامی ظرفیت انهدام رژیم جعلی صهیونیستی را فراهم کرده‌ایم، اما در گام دوم باید این رژیم منحوس از جغرافیای عالم حذف شود و این مهم دیگر آرمان و رویا نبوده و هدفی دست‌یافتنی است.
سلامی با بیان این‌که در گام دوم انقلاب اسلامی فضاهای جدیدی پیش روی ما قرار دارد، گفت: دشمنان دچار زوالی بازگشت‌ناپذیر شده‌اند، ذخایر راهبردی آنها رو به انتهاست و قادر نیستند قابلیت‌های فیزیکی خود را به منفعت و موقعیت سیاسی مبدل کنند و به اعتراف خود، آنها دچار زوال عقل سیاسی شده‌اند.
وی با تاکید بر این‌که امروز دشمنان عمل می‌کنند و انقلاب اسلامی ثمره‌اش را می‌برد، افزود: امروز دشمن نه‌تنها در حال عقب نشینی از جغرافیای گذشته است، بلکه تحریم‌های اقتصادی علیه ملت ایران کم‌اثر و بی‌اثر شده است؛ به‌تدریج در حاشیه تحولات منطقه و جهان قرار می‌گیرند و هرچه هزینه می‌کنند کمتر نتیجه و منفعتی برای آنها حاصل می‌شود.
دست متعدیان بیت‌المال را از بازو قطع می‌کنیم
رئیس قوه قضاییه هم طی سخنانی در این مراسم با تاکید بر مبارزه قاطع با فساد گفت: دست کسانی را که به بیت‌المال دست درازی کرده‌اند نه از مچ بلکه از بازو قطع می‌کنیم.
به گزارش میزان، رئیسی با بیان این‌که امروز پرچم «مبارزه با مفاسد» در دست رهبر معظم انقلاب است و بنده و همکاران سربازان ایشان هستیم، عنوان کرد: پرچم مقاومت نیز امروز در دستان رهبر معظم انقلاب قرار دارد و همه ما سربازان ایشان هستیم. وی افزود: امروز عده‌ای می‌گویند مگر می‌توان با مفسدان و ثروت اندوزان و قدرتمندان مبارزه کرد؛ باید بگویم که آری می‌شود. این انقلاب ریشه در خون پاک شهدا دارد و خداوند از خون‌ها نمی‌گذرد و ما هم نمی‌گذاریم خون این شهدا پایمال بشود. رئیس قوه قضاییه ادامه داد: راهبرد دشمن در شرایط کنونی بیان فساد در جامعه و ناامید کردن مردم است و متاسفانه عده‌ای هم این راهبرد را در داخل دنبال کرده‌اند. بیان فساد اعتمادآور نیست، مبارزه با فساد اعتمادآور است. دزد دزد گفتن اعتماد نمی‌آورد، مبارزه با دزدان اعتماد ایجاد می‌کند.
رئیسی گفت: امروز راهبرد ما این است که در مقابله بافساد کار با جدیت دنبال شود و مبارزه با فساد را ادامه خواهیم داد تا این وضعیت خاتمه یابد.
وی با بیان این‌که مطالبه رهبر معظم انقلاب از روسای سه قوه اصلاح ساختار فسادزا به ساختار فسادزداست، بیان کرد: امیدوارم مردم احساس اجرای عدالت را داشته باشند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها