زنی که با انگیزه اختلاف خانوادگی با همدستی یک مرد و دو برادر خودش نقشه قتل شوهرش را اجرا کرده بود، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۲۲۸۲۵۹

سرهنگ فرامرز ملکوتی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان به سایت پلیس گفت: 16شهریور امسال واژگونی موتورسیکلت و فوت راکب آن‌که مرد تبعه افغان بود در جاده امامزاده ابراهیم(ع) به پلیس گزارش شد. ماموران با حضور در آنجا و بررسی موضوع به صحنه تصادف و مرگ او مشکوک شدند. همچنین معلوم شد روی بدن مرد جوان آثار ضربه‌های چاقو وجود دارد. در ادامه ماموران راهور موضوع تصادف را بررسی کردندکه معلوم شد او به قتل رسیده و تصادف رخ نداده بلکه موضوع صحنه‌سازی است.
وی افزود: در جریان تحقیقات پلیسی خانواده مقتول شناسایی شد. ماموران به تحقیق از همسر مقتول پرداختند. او ابتدا مدعی بود نمی‌داند چرا شوهرش به قتل رسیده است. اما با توجه به اظهارات ضد و نقیض این زن، او به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد تا این‌که با تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد این زوج جوان با هم اختلاف و درگیری‌های خانوادگی داشته‌اند. در این مرحله همسر مقتول دوباره مورد تحقیق قرار‌گرفت و سرانجام با شکستن سکوت خود اعتراف کرد به‌دلیل اختلافات خانوادگی، شوهرش را با همدستی دو برادرش و یک نفر دیگر با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده‌اند.
ملکوتی ادامه داد: با اعتراف همسرمقتول، همدستان وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و دو برادر این زن بازداشت شدند و به همدستی در قتل دامادخانواده در حالی اعتراف کردند که آخرین عضو این باند فراری و پلیس در جست‌وجوی اوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها