سرمایه گذاری مدرن و متفاوت در قسطی کلاب

در دنیای امروز، سودآوری دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست. شرایط ویژه و نوینی ایجاد شده است که شما می توانید در آن با حداقل سرمایه، در آن سهیم باشید. صرف نظر از روش های سودآوری سنتی و بلند مدت، در مدت زمان کوتاه تر به اهداف خود برسید.
کد خبر: ۱۲۲۴۵۰۵
سرمایه گذاری مدرن و متفاوت در قسطی کلاب

حتماً فکر می کنید که برای سودآوری نیاز به مبالغ بالایی وجود دارد، ولی کاملا خلاف این می باشد، شما می توانید با هر مبلغی شروع به سودآوری نمایید. بهتر است بدانید با برنامه‌ریزی و مدیریت مالی درست، حتی با مبالغ کم هم این امکان فراهم شده است که سرمایه گذاری کرده و از سرمایه خود در جهت تقویت وضعیت مالی استفاده کنید.

تامین کالای مدرن و متفاوت در قسطی کلاب

شما را دعوت می نماییم تا دو روش‌ سنتی و معمول موجود، جهت سودآوری را بررسی کنیم.

سودآوری در بانک

سودآوری در بانک برای افرادی که ریسک‌پذیری بالایی ندارند، انتخاب مناسبی است، بعضی از افراد به دلیل دریافت سود ماهانه، سودآوری در بانک را انتخاب می‌کنند. اما باید دقت کنید که با رشد قیمت دلار و افزایش تورم در جامعه سود بانکی تغییر نمیکند، این بدین معنی است که در ابتدای سال که تورم افزایش پیدا نکرده و یا دلار گران نشده است سود حداقلی بانک ها قابل قبول خواهد بود ولی در انتهای سال که تورم در جامعه به وجود آمده است، این مقدار نه تنها مورد رضایت نیست که به بی‌ارزش شدن پول و سرمایه شما در طول زمان می‌انجامد.

سودآوری در بورس

با نگاه مختصر به بازدهی بازارهای پول و سرمایه در ده سال اخیر کشور، متوجه می‌شویم که در اکثر این سال‌ها، بورس بیشترین بازدهی را در مقایسه با سایر بازارها مانند بازار ارز، مسکن، طلا و سکه داشته است که این خود نشان از جذابیت سودآوری در بازار بورس دارد. به دلیل عدم قطعیت در شرایط اقتصادی فعلی، محاسبه پیچیده ریسک سودآوری در بورس، از قبیل تحلیل های مورد نیاز و احتمال سودآوری اشتباه بر اثر پیدا نکردن مشاور سودآوری مناسب، این روش به افرادی که آشنایی کافی با روند سودآوری در بورس ندارند، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

سودآوری در بورس

سرمایه گذاری مدرن و هوشمندانه در قسطی کلاب

یک روش سودآوری مدرن و متفاوت، مشارکت در تامین کالا برای قسطی کلاب محسوب می شود. نحوه سودآوری در آن به این صورت است که، تنها برای یک قشر خاص در نظر گرفته نگرفتیم و افراد بسیاری می‌توانند با هر نوع شرایطی در قسطی کلاب سودآوری نموده و در تامین کالا سهیم باشند.

مراحل تامین کالا به شیوه مدرن در قسطی کلاب به صورت زیر می باشد:

ثبت درخواست به عنوان تامین کننده کالا

در تامین کالا به صورت آنلاین تامین کنندگان در ابتدا با ورود به سایت قسطی کلاب در بخش بهترین روش سودآوری یک یا چند محصولی که تمایل به تامین آن را دارند تعیین می کنند.

تایید درخواست و انعقاد قرارداد

پس از اتمام درخواست تامین کالا،کارشناسان بخش تامین کالای قسطی کلاب از شما جهت انعقاد قرارداد حضوری دعوت می نمایند، و یا درصورت عدم امکان حضور، به صورت غیر حضوری قرارداد منعقد می شود.

فروش قسطی کالاهای تامین شده و کسب درآمد

پس از انعقاد قرارداد، کالاهای تامین شده برای مشتریان ارسال می شود و با توجه به تعیین نوع دریافت اقساط توسط تامین کننده در قرارداد، اقساط پرداختی مشتریان به تامین کنندگان پرداخت می شود.

میزان بودجه لازم برای تامین کالا

یادآور می شویم که با چه میزان مبلغی می‌توان یک شیوه تامین کالای مدرن و متفاوت در قسطی کلاب را تجربه کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که ما مبلغ خاصی برای این کار در نظر نگرفته‌ایم و در این میان هر فردی با هر میزان سرمایه‌ای که مد نظرش است می‌تواند به عنوان یک سرمایه گذار در قسطی کلاب شناخته شود.

تا بحال افراد بسیاری توانسته‌اند از یک میلیون تومان تا ارقام بسیار بالاتر در تامین کالای قسطی کلاب سهیم شوند. در این بین، قسطی کلاب برای ارقام بالاتر شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته است که می‌توانند با میزان سود بالاتری تامین کالا نمایند. مسلما این میزان بستگی به بودجه شما و میزان اعتماد شما دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این روش سودآوری مدرن می‌توانید به صفحه سوالات متداول سایت این شرکت مراجعه کنید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها