موضوع آزار و اذیت کودکان در مهدهای کودک‌های اسرائیل در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) شبکه پرس‌تی‌وی نقد و بررسی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۳۰۶۶

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس‌تی‌وی، این برنامه به تهیه‌کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به اعتراضات والدین نسبت به آزار و اذیت فرزندان‌شان در مهدکودک‌ و مراکز نگهداری کودکان در اسرائیل به بحث و بررسی فیلم‌های منتشرشده از رفتار زننده نیروهای شاغل در این مراکز با کودکان می‌پردازد.
در ادامه این برنامه، ضمن مروری بر وضعیت نامناسب و زیر استاندارد مهدهای کودک‌ اسرائیل، درخواست والدین معترض از وزیر مسؤول نسبت به آزار و اذیت کودکان در این مراکز و واکنش‌های مقامات اسرائیلی نسبت به این موضوع مورد نقد و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
این برنامه همچنین با اشاره به سابقه آزار فیزیکی کودکان در اسرائیل و خبرساز شدن آن در سال 2016 به واکاوی گزارش سازمان ملل درخصوص جنجال آزار و تعرض به کودکان در مراکز نگهداری آنها در رژیم صهیونیستی طی سال‌های اخیر خواهد پرداخت.
داخل اسرائیل چهارشنبه 23 مرداد ساعت 20 به مدت 25 دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت 15، جمعه ساعت 19، دوشنبه ساعت 18 و 20 دقیقه و سه‌شنبه ساعت 21 خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها