علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال همچنان منتظر است تا کمیته استنیاف رای نهایی را درباره محرومیت پنج‌ساله او از فوتبال اعلام کند. به تازگی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کفاشیان را به‌دلیل پرونده جنجالی حق پخش بازی‌های دور اول مقدماتی جام جهانی برزیل با این محرومیت روبه‌رو کرد.
کد خبر: ۱۲۱۹۹۸۲

شرکت ایتالیایی که با فدراسیون قرارداد بسته بود، ادعا داشت 79 هزار دلار به ایران بابت حق پخش یکی از مسابقات پرداخت کرده است ولی کفاشیان و فدراسیون تاکید داشتند هیچ پولی به دست‌شان نرسیده و همه چیز سندسازی بوده است. به همین خاطر قرارداد به طور کلی کنسل شد. تاکید کمیته اخلاق این بود در ظاهر رقم 79 هزار دلار است ولی در باطن بالای 300 هزار دلار.
به هر حال فسخ قرارداد باعث شد فدراسیون چنین ضربه‌ای ببیند. کفاشیان و ترابیان که از سوی کمیته اخلاق محروم شدند، مخالف این موضوع هستند و می‌گویند با توجه به سندسازی و دروغ‌پردازی شرکت ام پی سیلوا طبیعی بود قرارداد را لغو کنند. حالا خبرهای رسیده از فدراسیون حکایت از آن دارد در هفته جاری رای نهایی صادر می‌شود. در همین حال کفاشیان هم به جام‌جم می‌گوید: ان‌شاءا... رای در چند روز آینده اعلام خواهد شد چون می‌دانم استیناف همه مدارک را بررسی کرده و به نتیجه نهایی هم رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها