آغاز پخش «حکایت‌های کمال» از نیمه تیرماه

محسن شایانفر تهیه‌کننده سریال «حکایت‌های کمال» در گفت‌وگو با فارس درباره زمان پخش این سریال گفت: طبق آخرین اعلامی که به ما شده قرار است از ۱۴ تیر این سریال از شبکه دوی سیما پخش شود.
کد خبر: ۱۲۱۴۸۵۵

وی با اشاره به تولید فاز دوم این سریال نیز بیان کرد: طراحی ۶۰ قسمت فصل دوم این سریال نیز انجام شده و به محض پایان پخش فصل اول، تصویربرداری فصل دوم در مهرماه آغاز خواهد شد. این تهیه‌کننده درباره تغییر بازیگران در فصل 2 حکایت‌های کمال نیز گفت: حدود ۲۵ درصد بازیگران جدید در فصل دوم به ما ملحق می‌شوند. اما بازیگران اصلی مثل محمدرضا شیرخانلو و سایر بازیگران نوجوانمان تغییر نمی‌کنند و با گذشت زمان آنها هم بزرگ‌تر می‌شوند.
شایانفر با بیان گلایه‌ای نسبت به عدم مهیا شدن شرایط تولید فیلم سینمایی خود عنوان کرد: مدتی پیش قرار بود فیلم سینمایی «نیوجرسی» را بسازم اما اخیرا شنیدم گروهی بنا دارند همین نام و همان مضمونی که ما می‌خواستیم بسازیم را در قالب سریال تلویزیونی بسازند که اصلا کار درستی نیست و طبق برنامه‌ریزی‌های‌مان قرار است بزودی وارد مرحله تولید شویم.
حکایت‌ کمال اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می‌شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. این سریال در مرکز سیما فیلم تولید می‌شود و ۱۵۰ قسمت دارد و در دهه ۴۰ می‌گذرد.
محمود پاک‌نیت، شهره لرستانی، میرطاهر مظلومی، نگار عابدی، فلور نظری، علی مسلمی، محمدرضا شیرخانلو، کاظم هژیرآزاد، شهرام عبدلی، سیروس میمنت، شهین تسلیمی و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر جلوی دوربین این سریال اپیزودیک رفته‌اند. سریال ۱۵۰ قسمتی حکایت‌های کمال به تهیه‌کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت‌ا... صلح میرزایی برای شبکه دوی سیما تولید شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها