سعید علی حسینی، قهرمان سنگین وزن وزنه‌برداری ایران در گفت‌وگو با جام‌جم

توقع از سنگین وزن‌ها بیشتر است

پس از همه آن بدشـــــــــــــــــانســـــی‌ها و مصدومیت‌ها حالا سعید علی حسینی دارد خودش را برای مسابقات جهانی آماده می‌کند. سعید این روزها انگیزه‌های زیادی دارد و می‌خواهد در تایلند خوش بدرخشد. به همین دلیل هم هست که تمام تلاشش را می‌کند تا از هر حاشیه‌ای که به او و تمریناتش ضربه می‌زند دوری کند. با آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی، سعید حالا یکی از اردونشینان است، بدون هیچ حاشیه ای، مصمم و پر اراده. در حاشیه اردوی تیم ملی برای دقایقی با او گپ زدیم.
کد خبر: ۱۲۱۳۸۰۰

پر قدرت داری تمرین می‌کنی و از لحاظ روحی هم ظاهرا در بهترین شرایط قرار داری.
خدا را شکر الان وضعیت خوب است و دارم تمریناتم را به صورت منظم انجام می‌دهم. شرایط آمادگی بدنی من مطلوب است و با آمادگی به مسابقات می‌روم.
قبول داری مردم همیشه از سنگین وزن‌ها توقعات بیشتری دارند؟
به‌خوبی این قضیه را می‌دانم. مردم همیشه به ما ورزشکاران لطف داشته و دارند. می دانم کار سختی دارم و باید تلاش خودم را بیشتر کنم.
شاید این سوال تکراری باشد. اما رقیب جدی و سرسخت شما لاشاتالاخادزه گرجستانی است. خیلی‌ها دوست دارند درباره این رقابت، پس گرفتن عنوان قوی‌ترین مرد جهان و... حرف بزنند.
تالاخادزه یک مدعی است و وزنه‌بردار خیلی خوبی هم است. اما من توجهی به این حرف‌ها ندارم. دلم می‌خواهد در این شرایط فقط روی تمرینات خودم متمرکز شوم. فعلا هدف نهایی‌ام رسیدن به مرز آمادگی برای جهانی تایلند است و اصلا دوست ندارم تمرکزم را به هم بزنم.
این هدف نهایی یعنی طلا و...
نمی‌شود پیش‌بینی کرد. وزنه‌برداری رشته‌ای رکوردی است که مصدومیت‌های پی در پی را هم دارد. هیچ‌کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند که ماه‌های آینده چه اتفاقی می‌افتد. حتی تا روی تخته هم ورزشکاری از خودش مطمئن نیست. ممکن است آنجا اتفاق‌هایی بیفتد که غیرقابل پیش بینی باشد. یک حرکت خطا می‌تواند همه چیز را خراب کند. با این حال من تمام تلاشم این است که مثل همیشه برای کشورم افتخارآفرین باشم اما اجازه بدهید فعلا تمرکزم فقط و فقط تمرین کردن باشد.
سال آینده المپیک است. طبیعتا ایران با دو ورزشکار به این رقابت‌ها خواهد رفت. سعید علی حسینی یکی از این دو وزنه‌بردار هست یا نه؟
هدف همه این بچه‌هایی که در اردو تمرین می‌کنند، همین است. اگر این نبود که اینجا چه‌کار می‌کردند.
به قول شما یک سال دیگر هنوز باقی مانده است و باید دید چه اتفاقی می‌افتد. ان‌شاءا... همه چیز خیر باشد.
درباره پاداش‌های بازی‌های آسیایی نظری نداری؟خیلی از ورزشکاران معترض بودند و...
چه باید بگویم؟حرفی نزنم بهتر است.

مرتضی رضایی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها