رانندگی مهارتی است که خیلی‌ها دوست دارند در آن حرفی برای گفتن داشته باشند. کیومرث هم جزو همین افراد است و ادعا می‌کند بهترین دست‌فرمان را در ایران دارد. «بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر خوب لایی بکشند، راننده خوبی هستند. با اطمینان می‌گویم‌کسی در ایران وجود ندارد که بتواند در رانندگی با من رقابت کند. چون 30 سال تمام کارم تعقیب و گریز بوده است.
کد خبر: ۱۲۱۲۵۱۷



حاضرم با هر کسی که در رانندگی ادعایش می‌شود، مسابقه بدهم. من عضو ارشد فدراسیون اتومبیلرانی هستم. از من تست گرفتند و رانندگی کردم دیدند کارم رانندگی است، اما بعضی‌ها اجازه نمی‌دهند در پیست باشم و خودی نشان دهم، می‌ترسند جای‌شان را بگیرم. آنها 500 میلیون تومان گیربکس روی ماشین کارگذاشته‌اند، خب معلوم است که این ماشین خوب گاز می خورد، اما مهارتشان در رانندگی چنگی به دل نمی‌زند. در فدراسیون هم‌گفته‌ام راننده‌ای ندارید که بتواند با من کل بیندازد. اگر دارید بگویید جلو بیاید. فدراسیون به من می‌گوید تو راننده نیستی. باشد؛ قبول راننده نیستم. من به عنوان دزد فرار می‌کنم و آنها اگر می‌توانند بیایند مرا بگیرند.»
کیومرث فقط یک آرزو دارد. آن هم این‌که مردم از هنرش در رانندگی حمایت‌کنند. او آن‌قدر از خودش مطمئن است که می‌گوید اگر در میان مردم شناخته شوم، این قدرت را دارم تا نام ایران را در رانندگی در دنیا بر سر زبان‌ها بیندازم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها