مهدی صباغ‌زاده، کارگردان سینما گفت: به‌جای کاهش سهم 3 درصدی دفاتر پخش از فروش آثار سینمایی، ۹ درصد ارزش افزوده تهیه‌کنندگان را حذف کنید.
کد خبر: ۱۲۰۹۶۰۶

مهدی صباغ‌زاده، تهیه‌کننده و کارگردان سینما درباره کاهش سهم 3 درصدی پخش‌کنندگان سینما از فروش آثار سینمایی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دوستان به‌جای این‌که با برداشتن ۹ درصد ارزش افزوده تهیه‌کنندگان و حل مشکلات این بخش سراغ دفاتر پخش ورشکسته رفتند، دفاتری که بیشتر آنها حتی خرج زندگی خود را به زور تأمین می‌کنند. او افزود: این کاهش 3 در‌صدی سهم پخش‌کنندگان سینما اصلا قابل هضم و درک نیست و به نظر می‌رسد حذف ۹ درصد ارزش افزوده از تهیه‌کنندگان بهتر از این جریان باشد.
تهیه‌کننده و کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «کلوپ همسران» هم بیان کرد: تا اینجا اصلاحیه‌هایی که خواسته بودند را انجام دادیم، اما پنج هفته است که هیچ جوابی از جانب آنها (شورای پروانه نمایش) دریافت نکردیم و فکر می‌کنم اصلا فیلم اصلاح شده را ندیدند. فعلا در بلاتکلیفی هستیم.
صباغ‌زاده ادامه داد: اگر جوابی از دوستان به ما برسد احتمالا اکران کلوپ همسران نوبت دوم اکران عید فطر یا پس از تاسوعا و عاشورای حسینی خواهد بود.
کلوپ همسران، فیلمی کمدی و خانوادگی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی صباغ‌زاده است.
محمدرضا شریفی‌نیا، میترا حجار، شقایق فراهانی، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌خواه، سمیرا حسن‌پور و رضا بنفشه‌خواه با هنرمندی گوهر خیراندیش بازیگران اصلی این فیلم هستند که در مقابل دوربین سیروس عبدلی ایفای نقش کرده‌اند.
کلوپ همسران داستان سه مرد متمول و اصطلاحا زن ذلیل را روایت می‌کند که برای فرار از دست همسرانشان به همراه یک خواننده زیرزمینی پاپ به جزیره کیش متواری شده و نقشه ربوده شدن خود را می‌کشند؛ غافل از آن که ماجراهایی پر پیچ و خم درانتظارشان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها