نَقد

محمد هاشمی‌اصل،‌ تهیه‌کننده برنامه جشن رمضان در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر گفته است:
کد خبر: ۱۲۰۵۷۶۵

چقدر برنامه تکراری روی آنتن ببریم؟ برنامه‌های سال تحویل چقدر با یکدیگر تفاوت داشتند؟ من ۲۵ سال است در تلویزیون کار می‌کنم و خودم می‌دانم بیشتر این برنامه‌ها تکراری است یا برنامه‌های ترکیبی جدید بسیار سخت می‌گیرد.
الان موجی ایجاد شده که چرا بازیگرها اجرا می‌کنند؟ من اعتقاد دارم افرادی که من در این برنامه استفاده کرده‌ام سر جای خود هستند، چون ما مجری نداریم که بتواند بازی هم داشته باشد و جواد رضویان و شهره سلطانی هم بازی و هم اجرا می‌کنند. من آماده‌ام یک مجری خوب باشد که بتوانم به عنوان تهیه‌کننده از او استفاده کنم و قول می‌دهم تا آخر عمر هیچ چهره ‌شناخته شده‌ای نیاورم، اما مشکل اینجاست که ما به عنوان رسانه اهمال کرده‌ایم. بعد از احسان علیخانی و رضا رشیدپور چه مجری جدیدی تربیت کرده‌ایم؟
زمانی که نام جواد رضویان مطرح شد شاید ۵۰ نفر از مجریان به من کامنت منفی دادند و حتی یکی در پیامی عنوان کرد «به کجا می‌رویم» اینها خودشان از دوستان من بودند، اما این اتفاق را برنمی‌تابند.
ما جز پنج مجری اصلی و حرفه‌ای تلویزیون چند نفر داریم که بتوانند مخاطب را نگه دارند؟ خود من به‌شدت علاقه‌مند هستم با مجریان کار کنم، اما اکثر آنها نه سواد درستی دارند و نه می‌توانند «آن» لحظه‌ای داشته و جذاب باشند.
اتفاقا من باید برای آوردن بازیگر، ناز بیشتری بکشم و دستمزد بیشتری بپردازم، اما حاضرم این کار را بکنم چون فقط چند مجری حرفه‌ای داریم که اتفاقا آنها هم خودشان تهیه‌کننده خودشان هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها