شوک به MIS با اخراج علیرضا مرزبان و آوردن فیروز کریمی

داور ستاره‌ساز روی نیمکت لیگ برتر

11 بازی بدون برد. همین برای اخراج علیرضا مرزبان کفایت می‌کند، به خصوص حالا که نفت مسجد سلیمان، بیش ار هر زمان دیگری خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌کند.
کد خبر: ۱۲۰۱۱۳۱

برد 3 بر یک سپیدرود مقابل تراکتورسازی، در همان روزی که نفت مسجد سلیمان با 3 گل از پدیده شکست خورد، باعث شد چوب خط مرزبان در پایان هفته بیست و پنجم پر شود.
مهران نصیریان‌دوست، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگویی درباره دلایل برکناری علیرضا مرزبان از هدایت تیم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با مذاکراتی که مدیریت باشگاه با مرزبان انجام داد به این نتیجه رسیدیم که با او قطع همکاری کنیم. در فوتبال حرفه‌ای این اتفاقات طبیعی است. مرزبان زمانی به تیم ما آمد که مشکلات زیادی داشتیم و توانست در نیم‌فصل اول هم نتایج خوبی بگیرد، اما در نیم‌فصل دوم این اتفاق نیفتاد. با توجه به این اتفاقات تصمیم گرفتیم به تیم شوک وارد کنیم و به همین دلیل با مرزبان قطع همکاری کردیم.
با اخراج علیرضا مرزبان از هدایت نفت مسجد سلیمان این باشگاه قرار بود ظرف 48 ساعت سرمربی جدید خود را معرفی کند، اما عجله مسؤولان این تیم باعث شد تا آنها زودتر با یک سرمربی دیگر به توافق برسند و فیروز کریمی را به عنوان جانشین مرزبان معرفی کنند. بنابراین فیروز کریمی که به عنوان مربی و داور در برنامه «ستاره ساز» شبکه سه نیز حضور دارد، هدایت MIS را پذیرفت. فیروز کریمی لیگ هجدهم را به عنوان سرمربی ماشین سازی آغاز کرد، اما پس از 4 تساوی در چهار بازی نخست، در هفته پنجم مغلوب ذوب آهن شد تا پس از خداداد عزیزی، دومین مربی اخراجی فصل لقب بگیرد. حالا فیروز کریمی باید در نقش منجی، به کمک نفت مسجد سلیمان بیاید. نفت در حال حاضر با 19 امتیاز، در رده چهاردهم قرار دارد و پنجشنبه این هفته، باید در دیداری حساس به مصاف استقلال خوزستان برود.
13مربی برای 4 تیم خوزستانی
از ابتدای فصل تاکنون 13 مربی چهار تیم خوزستانی را در این فصل از بازی‌های لیگ برتر هدایت کرده‌اند. این یعنی معدل حضور مربی در هر تیم خوزستانی بیش از سه مربی است. در بین تیم‌های خوزستانی تیم استقلال خوزستان با داشتن پنج مربی در فصل جاری رکورددار تغییر مربی بوده است. تغییرات ثبت شده در کادر فنی تیم‌های خوزستانی در فصل جاری از این قرار است:
استقلال خوزستان: داریوش یزدی، کریم بوستانی، کریم قنبری، سیروس نعمتی‌نژاد، سید محمد علوی
فولاد: سیروس پورموسوی، ایلی استن، عزیز فریسات، افشین قطبی
نفت مسجد سلیمان: عبدا... ویسی، علیرضا مرزبان، فیروز کریمی
صنعت نفت: پائولو سرجیو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها