گروگانگیران مسلح که با ربودن مرد 62 ساله برای آزادی او درخواست 600 میلیون تومان کرده بودند، ناکام ماندند.
کد خبر: ۱۱۹۸۲۱۱

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده همزمان با شکایت زنی در خصوص ربودن پدرش در کلانتری حصارک بالای کرج قرار گرفت. این زن در شکایتش گفت: پدرم همراه راننده یک خودروی تاکسی از تهران به کرج آمده بود که توسط افراد ناشناسی ربوده شد. پس از این شکایت پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران در ابتدا به تحقیق از راننده تاکسی پرداختند که او گفت: همراه مرد 62 ساله در مسیر رجایی شهر به سمت حصارک بالا در حرکت بودیم که ساعت یک بعدازظهر دو دستگاه خودروی سمند و پراید راهمان را سد کرده و با تهدید قمه مرد 62 ساله را پیاده کرده و با خود بردند.
تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که آدم‌ربایان در تماس با دختر گروگان درخواست 600 میلیون تومان کردند. آنها در ادامه در یکی از میدان‌های کرج قرار گذاشتند که ماموران آنجا را زیر نظر گرفته و با کمک راننده تاکسی یکی از آدم‌ربایان را شناسایی و او را دستگیر کردند.
متهم در ابتدا منکر آدم‌ربایی شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: از طرف شخصی مامور به این آدم‌ربایی شده بودم. در حال حاضر هم گروگان در خانه باغی در کوهسار ساوجبلاغ است.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره به جام‌جم گفت: پس از این اعترافات ماموران راهی خانه باغ شدند. گروگانگیران قصد انتقال مرد 62 ساله را به محلی دیگر داشتند که ناکام مانده و گروگان آزاد شد. وی افزود: با دستگیری متهمان تحقیقات از آنها در پلیس آگاهی استان البرز ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها