تصویربرداری سریال «مرگ خاموش» احمد معظمی که به مافیای مواد مخدر می‌پردازد در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس پایان یافت.
کد خبر: ۱۱۹۵۸۷۹

به گزارش جام‌جم، ابوالفضل صفری تهیه‌کننده سریال مرگ خاموش در ارتباط با این مجموعه تلویزیونی گفت: از یک ماه پیش برای ضبط صحنه‌های داخلی راهی جنوب ایران شدیم و پس‌ از آن برای تصویربرداری قسمت‌های پایانی راهی کشورهای منطقه شدیم. با تصویربرداری سکانس‌های پایانی، ضبط مرگ خاموش به پایان رسید.
درصحنه‌های خارج از ایران این مجموعه حمید عطایی، ابوالفضل همراه با حضور چند بازیگر خارجی جلوی دوربین این سریال رفتند.
این تهیه‌کننده ادامه داد: تدوین این مجموعه هم‌زمان با ضبط در حال انجام بود و تاکنون 50 درصد از آن به اتمام رسیده اما صداگذاری، اصلاح رنگ و ساخت موسیقی و ویژوال افکت کار که بسیار زمان‌بر و سنگین است در حد سه قسمت پیشرفت داشته است.
وی بیان کرد: آرش بادپا ساخت موسیقی، رامین ابوالصدق صداگذاری، شهرام کیبر اصلاح رنگ و حمید قربانی و پریسا ناهیدپور مشغول تدوین سریال مرگ خاموش هستند.
صفری مراحل تدوین این سریال 33قسمتی را طولانی دانست و افزود: مجموعه مرگ خاموش جلوه‌های ویژه و پست‌پروداکشن سنگینی دارد که حمید قربانی از اول اسفندماه ویژوال افکت آن را شروع کرده است.
سریال مرگ خاموش به نویسندگی هومان فاضل و حسین تراب‌نژاد است.
این پروژه صدقسمتی که به سه فصل متمادی و پشت سر هم تقسیم می‌شود و به جنبه بین‌المللی و مافیایی مواد مخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی است و به واکاوی پشت پرده‌های این آسیب و ناهنجار اجتماعی می‌پردازد و کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد.
مرگ خاموش به سفارش مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود و سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی‌پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری، رضا مولایی، سامیه لک، مهدخت مولایی، ژیلا آل‌ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، پرویز فلاحی‌پور، حمید شریف‌زاده، حسین سحرخیز در آن بازی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها