نمایش‌های نه چندان دلپذیر مدافع عنوان قهرمانی همچنان ادامه دارد

مُرد ، تا بُـرد

پرسپولیس در بازی هفته بیستم خود در لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان قرار گرفت و با تنها گل علی علیپور در دقیقه 21 به برتری رسید.
کد خبر: ۱۱۹۵۱۴۶

بازیکنان پرسپولیس در این بازی هم هماهنگی کاملی نداشتند و این بازی هم نتوانست نگرانی هواداران را از بین ببرد؛ اما نکته امیدوار کننده این بازی عملکرد قابل قبول بودیمیر و پاس گل او بود که فشارها را از روی او کم می‌کرد. هواداران پرسپولیس هم با علم به این موضوع چند بار به تشویق بودیمیر پرداختند تا به آرامش او کمک کنند.
مهدی ترابی هم سرانجام نمایشی در اندازه‌های ترابی سایپا ارائه کرد تا همه به روزهای آینده امیدوار شوند. این میان هنوز نگاه‌ها به ساق سروش رفیعی است. بازیکنی که اگر دوباره راه بیفتد می‌تواند موتور پرسپولیس را روشن کند. پرسپولیس با 3 امتیازی که از بازی پنجشنبه با صنعت نفت گرفت، برای یک روز به صدر جدول رفت تا منتظر بازی‌های دیروز باقی بماند.
امیدواری برانکو
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس کاملا از روند بازی با صنعت نفت راضی بود. هم از داوران هم از عملکرد شاگردانش و هم از نتیجه بازی.
او گفت:این برد در آستانه بازی با پاختاکور در شروع لیگ قهرمانان فصل جدید، بردی روحیه‌بخش و خوب بود. جا دارد از هوادارانمان تشکر کنم که زیر باران تشویق خودشان را قطع نکردند. آنها کمک و نیروی بزرگی برای تیم من هستند.
به بازیکنانم هم تبریک می‌گویم که بهترین بازی را ارائه دادند. به خاطر پیشرفت روز به روزشان تبریک می‌گویم. من آخر بازی چهار بار به داور تبریک گفتم.
به نظر من داور عالی بود. درباره عملکرد بودیمیر هم باید بگویم انتظار داریم او بهتر و بهتر شود. شما باید به او زمان بدهیسد تا خودش را نشان بدهد و همین طور ترابی. امروز هم نشان داد که عالی است.
ترابی: انصافا خوب بازی کردیم
مهدی ترابی بازیکن جوان و وینگر سرعتی و تکنیکی پرسپولیس معتقد است تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، عملکرد بسیار خوبی داشت. این بازیکن در خصوص دیدار با نفتی‌ها به خبرنگار جام‌جم گفت: «با این‌که به پیروزی رسیدیم اما معتقدم خیلی بدشانسی آوردیم چون می‌توانستیم حداقل دو، سه گل دیگر هم بزنیم. یک پنالتی از دست دادیم و تیر دروازه هم مانع‌مان شد که به گل‌های دیگر برسیم. انصافا خیلی خوب بازی کردیم و نشان دادیم چه تیم بزرگ و خوبی هستیم.»
ترابی اضافه کرد: «طی هفته‌های اخیر خیلی‌ها از عملکردمان ایراد گرفتند ولی در این بازی نشان دادیم برای پرسپولیس هیچ اتفاقی رخ نداده و هنوز همان تیم قدرتمند است. من هم تمام تلاشم را کردم تا به تیم کمک کنم ولی متاسفانه بدشانسی نگذاشت که در این بازی گل بزنم و آن را به هواداران هدیه بدهم. به هر حال همه ما باید بابت این برد خوشحال باشیم، چون قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا رقم خورده و روحیه همه بازیکنان را بالا برد. برای همه ما فقط یک هدف وجود دارد و آن هم، شاد کردن هواداران است. »

خوردبین: پرسپولیس با همین برد به سمت قهرمانی می‌رود
محمود خوردبین سرپرست و مدیر پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی با صنعت نفت آبادان، به جام‌جم گفت: « این پیروزی، در بهترین شرایط ممکن برای پرسپولیس رقم خورد و حالا بازیکنان تیم، روحیه بهتری گرفته‌اند. » خوردبین اضافه کرد: «نباید با هم تعارف داشته باشیم؛ پرسپولیس در سه هفته گذشته به اندازه ماه‌های قبل، خوب و قدرتمند ظاهر نشد تا خیلی‌ها فکر کنند این تیم افت کرده و یا وارد بحران فنی شده است اما بازیکنان توانستند مقابل صنعت نفت، خودشان را پیدا کنند و به بهترین شرایط ممکن برسند. این وضعیت می‌تواند برای پرسپولیس در ادامه فصل، نکته مثبتی را رقم بزند و تیم را به سمت قهرمانی ببرد.» او که به خاطر سال‌ها کار کنار پرسپولیس، از شرایط این تیم شناخت بالایی دارد، در نهایت گفت: «برخی فکر می‌کنند مثلا بازی با نفت مسجدسلیمان یا صنعت نفت آبادان که در رده‌های پایین جدول حضور دارند، کار ساده‌ای است و پرسپولیس باید در این بازی‌ها، 4، 5 گل بزند، ولی این تیم‌ها معمولا با دفاع فشرده بازی می‌کنند و کار سخت‌تر می‌شود. پرسپولیس مقابل صنعت نفت، هم خوب بازی کرد و هم فرصت‌های گلزنی زیادی ساخت که این موضوع برای آینده، امیدوار کننده به نظر می‌رسد.»

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها