«گرین لند/ سرزمین سبز» با حال و هوای دلهره آور خود، ژرار باتلر را در نقش اصلی دارد. شرکت مستقل فیلمسازی اس تی اکس اینترتینمنت، با هزینه‌ای 45 میلیون دلاری این فیلم را تولید می‌کند. کارگردانی گرین لند را هم ریک رامون ون به عهده دارد. او قبل از این اکشن ماجراجویانه «فرشته سقوط کرده است» را با بازی باتلر کارگردانی کرده است.
کد خبر: ۱۱۹۴۸۳۲



حال و هوای دلهره آور گرین لند با ژانر سینمای فاجعه همراه می‌شود تا تماشاگرانش را به سمت یک نابودی و ویرانی طبیعی در بخشی از کره زمین ببرد. باتلر در داستان فیلم، نقش پدر خانواده‌ای را دارد که باید برای ادامه حیات خود و خانواده‌اش تلاش و مبارزه‌ای سخت کند. یک توفان طبیعی در حال از بین بردن محل زندگی این خانواده است و آنها باید قبل از ویرانی منطقه، راهی برای فرار پیدا کنند.
کلید فیلمبرداری چند ماه دیگر در مکان‌های مختلف کشور کانادا زده می‌شود. گفته می‌شود انتخاب این کشور به عنوان مکان فیلمبرداری، باعث ارزان‌تر شدن هزینه تولید آن تا 30 درصد می‌شود. باتلر که به عنوان صداپیشه با فیلم پویانمایی رایانه‌ای «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهید» همکاری کرده، همین روزها با سومین قسمت آن به دیدار تماشاگران سینما می‌آید.
دو قسمت قبلی این کمدی ماجراجویانه خانوادگی بیش از یک میلیارد دلار در سطح جهانی فروش داشته است./ورایتی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها