فدراسیون فوتبال کلمبیا سرانجام اعضای کادر فنی این تیم را به صورت رسمی اعلام کرد و به این ترتیب دستیاران کارلوس کی‌روش مشخص شدند.
کد خبر: ۱۱۹۳۴۷۱

طبق اعلام فدراسیون فوتبال این کشور، اوسیانو کروز که در ایران هم دستیار اول کارلوس بود، آنجا هم به عنوان دستیار اول فعالیت خواهد کرد. کروز در تیم ملی ایران هم نقش پررنگی داشت. آرتور ریس هم دستیار دوم کی‌روش خواهد بود. او دستیار پکرمن، مربی سابق کلمبیا هم بود. هوگو پریرا دیگر هموطن کی‌روش، سومین دستیار سرمربی سابق تیم ملی ایران در تیم ملی کلمبیاست.
همچنین دیه‌گو جاکینو و سباستیائو ماسیاس دو مربی دیگری که در ایران و کنار کی‌روش حضور داشتند همراه او به تیم ملی کلمبیا رفتند. هر دو این مربیان بدنساز هستند. دیه‌گو آرژانتینی است و ماسیاس پرتغالی و هموطن کی‌روش. او همان کسی است که حضورش در تیم ملی زمینه‌ساز اختلافات علی کریمی و کی‌روش شد. جادوگر اعتقاد داشت این مربی فرزند خوانده کی‌روش است، ولی کارلوس گفت کریمی اتهامات بزدلانه به او زده است. یکی از خبرنگاران پرتغالی بعدها به خبرنگار ما در جام جهانی گفت سباستیائو یک قهرمان دو‌و‌میدانی بوده است. کی‌روش تصمیم گرفت تا او را همراه خود به تیم ملی کلمبیا هم ببرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها