زننده پنالتی چیپ و پیروزی بخش پرسپولیس معتقد است هواداران این نتیجه را رقم زدند

هرچه داریم از هواداران است

علی علیپور مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس پس از انجام یک بازی بسیار خوب مقابل پدیده مشهد موفق شد آخرین پنالتی و تاثیرگذارترین ضربه را به توپ بزند و پای سند حذف تیم یحیی گل محمدی از جام حذفی را امضا کند.
کد خبر: ۱۱۹۲۸۹۲

علیپور اما در مورد این پیروزی به جام‌جم گفت: «بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. ما می‌دانستیم مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و شرایطی که برای مان پیش آمد، واقعا بازی را سخت کرد. وقتی به بازی وارد شدیم، خیلی زود و روی حمله دوم حریف دروازه مان باز شد. در آن لحظه همه ما غافلگیر شده بودیم ولی خدا را شکر توانستیم خیلی زود به بازی برگردیم و ثابت کنیم چه تیم بزرگی هستیم.»
این بازیکن اضافه کرد: «با این حال در طول 90 دقیقه چند فرصت گلزنی دیگر هم پدید آوردیم که موفق به گلزنی بیشتر نشدیم اما همان‌طور که انتظار داشتیم، بازی ما مقابل پدیده دیدار سختی شد. همه می‌دانستیم پدیده تیم بسیار خوبی است که در لیگ برتر هنوز خود را یک مدعی می‌داند. باید در کنار آنها نفس به نفس بازی می‌کردیم و خودمان را از خطر حذف شدن، نجات می‌دادیم. این اتفاق هم افتاد و پرسپولیس در طول بازی تیم برتر میدان بود.»
مهاجم گلزن و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر افزود: «در ورزشگاه آزادی که هوای بسیار سردی هم داشت، از سوی هواداران تا آخرین لحظات بازی به خوبی تشویق شدیم. پرسپولیس هر چه دارد، از هوادارانش است و خدا را شکر می‌کنم که در تمام طول این دیدار مورد حمایت هواداران قرار گرفتیم. انرژی هواداران از روی سکو باعث پیروزی‌مان شد و قطعاً این صعود را باید به هواداران‌مان تقدیم کنیم چون آنها بودند که به ما کمک کردند تا بازی بهتری نسبت به حریف انجام بدهیم و مدعی قهرمانی بمانیم. حالا هم امیدواریم با صعود به مرحله نیمه‌نهایی و رسیدن به سپاهان بتوانیم جواز صعود به فینال را هم به‌دست آوریم. برای ما قهرمانی در همه جام‌ها مهم است و نمی‌توانیم بین یک یا دو جام انتخابی داشته باشیم.»
او در نهایت، درخصوص بازی مقابل نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: «همه می‌دانند که پرسپولیس می‌خواهد در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شود و به همین خاطر با همین روحیه، در دیدارهای بعدی نیز به میدان می‌رویم و بهترین بازی‌های‌مان را به نمایش می‌گذاریم در این امر هواداران نقش بسیار مهمی دارند. انگیزه‌های‌مان برای قهرمانی در همه جام‌هاست و تا رسیدن به خواسته‌مان، پا پس نمی‌کشیم. از طرفی بازی‌های‌مان پشت سرهم است و زمانی برای استراحت و ریکاوری نداریم. باید با هر شرایطی بازی کنیم و این موضوع میزان مصدومیت‌ها را بالا می‌برد. همان‌طور که دیدید سیدجلال حسینی کاپیتان تیم‌مان هم مصدوم شد. واقعا شرایط سختی داریم اما به خاطر هواداران و به عشق آنها در هر بازی فقط به فکر کسب پیروزی هستیم چون می‌خواهیم در همه بازی‌ها ببریم و به قهرمانی در هر سه تورنمنت برسیم.»

کاوه علی‌اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها