با آغاز به‌کار و فعالیت مرکز درمان ناباروری برکت جهاد دانشگاهی خرم‌آباد تحولی بزرگ در حوزه‌ سلامت، بهداشت و درمان استان لرستان و سایر استان‌های غربی کشور رخ داده است.
کد خبر: ۱۱۹۰۰۵۵

به گزارش جام جم، برای احداث، آماده‌سازی و تجهیز مرکز درمان ناباروری برکت جهاد دانشگاهی خرم‌آباد که با کمک بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) راه‌اندازی شده، بیش از 110 میلیارد ریال هزینه شده است.این مجموعه درمانی با 2500 مترمربع مساحت ‌ دی‌‌ امسال و در جریان سفر ‌ رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به استان لرستان افتتاح و به بهره‌بر‌داری رسید.
خدمات مرکز درمان ناباروری برکت جهاد دانشگاهی خرم‌آباد از مشاوره تا انجام تمامی فرآیندهای درمان ناباروری برای زوج‌های نابارور را شامل می‌شود. این مرکز با برخورداری از امکاناتی همچون آزمایشگاه، اتاق عمل و امکانات تعیین جنسیت، یک مجموعه درمانی کامل است و به‌لحاظ تجهیزات ظ نیروی انسانی، جزو مراکز شاخص درمان ناباروری در کشور محسوب می‌شود. احداث و توسعه مرکز درمان ناباروری برکت جهاد دانشگاهی خرم‌آباد نزدیک به 9 ماه زمان برد و 40 نفر شامل کادرهای پزشکی، درمانی و خدمات به‌طور مستقیم در این مرکز مشغول به کار شده‌اند. همچنین برای رفاه حال و اسکان بیمارانی که از خارج استان برای درمان به این مرکز مراجعه می‌کنند، یک مجتمع اقامتی نیز درنظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها