روزنامه العرب قطر دیروز نوشت تمام بازی‌های دوستانه تیم ملی این کشور پیش از مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 امارات پشت درهای بسته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۹۸۹۹

قطر در چهارمین و آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا با تیم ملی کشورمان در ورزشگاه خلیفه دوحه بازی می‌کند و این بازی هم پشت درهای بسته خواهد بود.
امروز؛ تعیین تکلیف حدادی و تفتیان
مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت بعد از جلسه امروز سازمان تیم‌های ملی، اسامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی مشخص می‌شود. در جلسه امروز در مورد تیم ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تصمیم خواهیم گرفت. امروز رسما اسامی ملی‌پوشان مشخص خواهد شد. تفتیان که شرایطش ابلاغ شده و باید به اردو بیاید. در مورد شرایط تفتیان باید امروز بیشتر بررسی کنیم و بعد آنها را مطرح خواهیم کرد. در مورد حدادی هم همین‌طور.
انتقاد تند مدیر رسانه‌ای تیم ملی
مدیر رسانه‌ای تیم ملی از عدم همکاری هواپیمایی آتا با تیم ملی برای جام ملت‌ها خبر داد.
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، امیرحسین حسینی گفت: در روزهای مهم و حساسی که تیم ملی فوتبال خود را برای رقابت‌های مهم جام ملت‌های آسیا و حضوری پرقدرت در این مسابقات آماده می‌کند، شرکت هواپیمایی آتا خدمات و پروازهای اختصاصی خود را به تیم ملی متوقف کرده و از ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال امتناع ورزیده است. در این راه فدراسیون فوتبال با توجه به حساسیت این مسابقات و لزوم عزیمت اعضای تیم ملی به کشورهای قطر و امارات با پرواز چارتر در حال رایزنی با سایر شرکتهای هواپیمایی است.
اردوی پایانی تیم ملی در کشور قطر و کمپ اسپایر برگزار می‌شود و ملی پوشان 26 آذر ماه تهران را به مقصد قطر برای برگزاری اردوی نهایی ترک خواهند کرد. در این اردو سه دیدار برابر قطر، لبنان و فلسطین پیش‌بینی شده و پس از برگزاری این اردو، تیم ملی 12دی ماه دوحه را به مقصد ابوظبی ترک خواهد کرد.
نامه سرگشاده هیات رئیسه والیبال به وزیر
اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال با انتشار نامه‌ای سرگشاده به وزیر ورزش و جوانان خواهان لغو ابلاغ افشین داوری شدند. در پی معرفی افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال بدون استعفای احمد ضیایی، رئیس فدراسیون، اعضای هیات رئیسه در نامه‌ای سرگشاده خواستار رعایت ماده ۱۳ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان شدند. در این ماده به صراحت اعلام شده در صورت غیبت یا استعفای رئیس فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون عهده‌دار امور اجرایی فدراسیون است. اعضای هیات رئیسه متقاضی لغو ابلاغ افشین داوری و صدور ابلاغ برای نایب رئیس فدراسیون هستند.
درگذشت پیشکسوت فوتبال ایران
سیدمجتبی شیرازی، پیشکسوت فوتبال کشورمان که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را هم در کارنامه داشت، درگذشت و به دیار باقی شتافت. شیرازی در تهران متولد شد؛ اما پس از پایان فوتبالش در ایران برای تحصیل به کشور فرانسه رفت و حتی مدتی در برخی از باشگاه‌های این کشور هم فوتبال بازی کرد. شیرازی به منظور تحصیل در رشته دکتری تربیت بدنی به بلژیک رفت و در سال ۲۰۰۳ موفق به اخذ مدرک دکتری شد. تخصص اصلی او روان‌شناسی ورزشی بود و در سال ۱۳۸۹ به عنوان اولین روان‌شناس ورزش در تیم ملی تنیس ایران فعالیت خود را آغاز کرد.
شکوری نیامده رفتنی شد
سرپرست دبیر‌کلی فدراسیون فوتبال به دلیل قوانین اساسنامه این فدراسیون نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه بدهد و طی روزهای آینده مهدی تاج، دبیر‌کل جدید را معرفی خواهد کرد. در نشست دیروز وزیر ورزش و جوانان و همچنین مهدی تاج مباحث مختلفی مطرح شد که بیشتر به مسائل کلان فدراسیون فوتبال بر‌می‌گشت، اما پیرامون این موضوع که ابراهیم شکوری طبق قانون نمی‌تواند در این سمت (سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال) باقی بماند بحث و تبادل نظر صورت گرفت و قرار است رئیس فدراسیون فوتبال طی روزهای آینده درباره این موضوع به جمع‌بندی نهایی رسیده و در مورد انتخاب دبیر‌کل جدید فدراسیون فوتبال تصمیم جدید اتخاذ کند. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، دبیر کل فدراسیون باید حداقل ده سال سابقه مدیریت ورزشی داشته باشد که البته ابراهیم شکوری چنین رزومه‌ای ندارد.
تفاهم سلطانی‌فر و تاج
در جلسه دیروز وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال، سرانجام بین طرفین تفاهم به وجود آمد.این تفاهم، پایان کش و قوس و اختلاف دو هفته‌ای بین فدراسیون و وزارت ورزش بود. در این جلسه 3 ساعته، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و محمدرضا، داورزنی معاون وزیر ورزش هم حضور داشتند. در این نشست ظاهرا تفاهم بین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برقرار شد و مهدی تاج هم بعد از جلسه راهی کمپ تیم‌های ملی شد تا بعد از چند روز غیبت، در دفتر دوم کارش حاضر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها