دختر 9 ماهه بعد از بلعیدن شیشه پدر معتادش مسموم شد و فوت کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۹۶۴

به گزارش جام‌جم، ساعت 12 و 55 دقیقه بیست و ششم آذر امسال یکی از ماموران کلانتری قائم در تماس با بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ مشکوک دختر 9 ماهه‌ای به نام کبرا در بیمارستان مسیح دانشوری خبر داد. با دستور قضایی، تحقیقات آغاز و معلوم شد که این نوزاد بر اثر بلعیدن شیشه مسموم شده و فوت کرده است. شب گذشته او از سوی والدینش به بیمارستان منتقل شده، اما پدرش با اطلاع از مرگ وی فرار کرده است.
ماموران به تحقیق از مادرنوزاد پرداختند که وی به افسرتحقیق گفت: شوهرم میوه‌فروش است و مدتی است که شیشه مصرف می‌کند. او آن شب پک مشمایی مواد را زیر بالشش گذاشت و به سرویس بهداشتی رفته بود. دخترم سمت بالش رفته و با برداشتن شیشه، آن را بلعیده بود. شوهرم بعد از خارج شدن از سرویس بهداشتی در جست‌وجوی موادش بود که با بدحال شدن دخترمان متوجه شدم او شیشه را بلعیده است. دخترمان را به بیمارستان آوردیم که ساعاتی بعد فوت شد. شوهرم با اطلاع از مرگ دخترمان فرار کرد.
با توجه به گفته‌های مادر کودک فوت شده، ماموران برای دستگیری پدرشیشه‌ای به خانه‌شان در محله هرندی رفتند و مشاهده کردند که او وسایلش را برداشته و در حال فرار است که با هماهنگی قضایی بازداشت شد. متهم در بازجویی اولیه مدعی شد که فکر نمی‌کرده دخترش ماده مخدر شیشه را بردارد و بخورد. پدر نوزاد فوت شده با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها