پیشنهادهای جام‌جم برای شما

حماسه «تروا» در آخر هفته تلویزیون

تلویزیون مثل همیشه برای تعطیلات آخر هفته ضیافتی پربار تدارک دیده است و امروز و فردا 13 و 14 دی فیلم‌های سینمایی متنوعی اعم از ایرانی، خارجی، انیمیشن و... روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌رود که ما از میان آنها پیشنهادهایی برای شما داریم؛ پیشنهادهایی مناسب تمام اعضای خانواده.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۸۶

گنجشک‌ها در شبکه یک می‌خوانند

فیلم سینمایی «آواز گنجشک‌ها» به کارگردانی مجید مجیدی، جمعه 14 دی ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

قصه: مرد ساده و میانسالی به نام کریم در یک مزرعه پرورش شترمرغ کار می‌کند و شیفته کارش است. برحسب اتفاق یکی از شترمرغ‌ها از مزرعه فرار می‌کند. کریم چند روزی به جست‌وجو می‌پردازد، اما موفق نمی‌شود شترمرغ را بیابد و در نتیجه از کار اخراج می‌شود. او که سال‌ها در روستا زندگی کرده و عادت به زندگی شهری ندارد برای کسب درآمد و پرداخت هزینه‌های خانواده خود راهی شهر تهران می‌شود تا از طریق مسافرکشی با موتورسیکلت امرار معاش کند. او در ابتدا گیج و سردرگم می‌شود و... .

بازیگران: رضا ناجی، کامران دهقان، حامد آغازی و پویا صالحی.

آقای شادی به شبکه 2 می‌آید

فیلم سینمایی «ماموریت آقای شادی» به کارگردانی محمدرضا زهتابی، امروز 13 دی ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

قصه: آقای شادی و همسرش که هر دو بازرس بیمه‌های اجتماعی هستند، پس از سال‌ها ازدواج در انتظار نوزادی هستند که زندگی سوت و کور آنها را شادی و نشاط ببخشد. آن دو مسؤول پیگیری پرونده کارگری می‌شوند که مسؤول برق یکی از کارخانه‌های خصوصی بوده و پس از آتش‌سوزی کارخانه مقصر شناخته شده و دچار بیماری روانی شده است که... .

بازیگران: علیرضا خمسه، شهره لرستانی، عبدالرضا اکبری، پوراندخت مهیمن، جهانگیر فروهر و جواد امجدی.

شبکه 3 سیما

میزبان «آخرین مجرد»

فیلم سینمایی «آخرین مجرد» به کارگردانی محمدرضا فاضلی، امروز 13 دی ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

قصه: جوانی به‌نام ولی که بارها به خواستگاری رفته و نتوانسته ازدواج کند. بر حسب اتفاق با اتومبیل خانم جوانی تصادف می‌کند و درگیر ماجراهای پیچیده، کمدی و جالبی می‌شود.

بازیگران:مجید صالحی، زیبا بروفه، حمید لولایی، علی صادقی، مهران رجبی، امیر نوری، مریم امیر جلالی، افسر اسدی و هایده حائری.

«یک حقیقت تلخ» در شبکه 4 افشا می‌شود

فیلم سینمایی «یک حقیقت تلخ» به کارگردانی دامیان لی، امروز 13 دی ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

قصه: یک کمپانی آمریکایی آبرسانی در کشور اکوادور به جای تصفیه آب موجب آلودگی آب به تیفوس کشنده شده است و حالا برای سرپوش گذاشتن روی این ماجرا با پرداخت رشوه به دولت دست نشانده و با کمک سازمان جاسوسی سیا تمام افراد آلوده شده را قتل‌عام کرده و حتی به کارکنان محلی شرکت هم رحم نمی‌کنند، اما فرانسیس یکی از کارکنان فرار می‌کند و با اطلاعاتی که از دفتر شرکت با خود همراه دارد، می‌تواند خطرساز شود؛ زیرا آنها قرار است یک قرار داد بزرگ در آفریقای جنوبی امضا کنند و نباید این رسوایی برملا شود. افراد سازمان سیا به دنبال فرانسیس هستند تا او را از پا درآورند. اما اندی گارسیا، مامور اخراجی سیا که در یک رادیوی محلی کار می‌کند از این ماجرا با خبر می‌شود و به کمک فرانسیس و خانواده‌اش می‌رود. اندی گارسیا سال‌ها پیش به دلیل اعتراضاتی که به جنایت‌های سازمان سیا داشته اخراج شده است و... .

بازیگران: اندی گارسیا و کیم کوتس.

کیوی در شبکه 5 به پرواز در‌می‌آید

فیلم سینمایی «کیوی پرنده» به کارگردانی تونی سیمپسون، جمعه 14 دی ساعت 9 از شبکه پنج پخش می‌شود.

قصه: پسری زرنگ و باهوش به نام پیتر واکر در مسابقات گاری‌سواری شهری کوچک به همراه پدرش شرکت می‌کند. متاسفانه پدرش در یک حادثه اتومبیل جان می‌بازد و او با رویاهایش تنها می‌ماند. اما سپس با تکیه بر اراده و شخصیت هوشمندی که دارد تصمیم می‌گیرد در مسابقه سالانه گاری‌سواری شرکت کند و به هر نحوی که شده افتخار نیمه‌تمام پدرش را کامل کسب کند. در نهایت نیز برنده مسابقه می‌شود و... .

بازیگران:ادوارد هال، تیکیرو هاتاوی، وینس مارتین و تندی.

کشف «گنج پنهان» در شبکه شما

فیلم تلویزیونی «گنج پنهان» به کارگردانی بابک محمدی، امروز 13 دی ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد.

قصه: ناخدای یک کشتی در زمان مرگ، نقشه گنجی را که در جزیره کیش مدفون است برای سه فرزندش به ارث می‌گذارد. فرزندان برای پیدا کردن گنج به جزیره کیش می‌روند و در حین جست‌وجو متوجه می‌شوند نقشه گنج ناقص است. آنها در ادامه جست‌وجو برای یافتن گوشه چهارم و مفقود‌شده نقشه به وجود برادر دیگری پی‌می‌برند که حاصل ازدواج پدرشان در زمان اقامت در جزیره کیش با زنی بومی است و گوشه چهارم را به عنوان ارث همراه خود دارد. پس از کامل شدن نقشه، فرزندان درمی‌یابند که... .

بازیگران:مریم سعادت، رضا کیانیان، علیرضا خمسه، مجید مشیری و سعید پیردوست.

حضور پاندای کونگ‌فوکار در شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «پاندای کونگ‌فوکار 1» به کارگردانی جان واین استیونسون و مارک اوسبورن، امروز 13 دی ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد.

قصه: داستان این انیمیشن در چین باستان رخ می‌دهد؛ یک پاندای غریبه به‌نام پو آرزو دارد که استاد کونگ‌فو شود. هنگامی که پیش‌بینی می‌شود یک جنگجوی خطرناک به نام تای لانگ از زندان می‌گریزد؛ جشنی برپا می‌شود تا جنگجوی اژدها در آن برگزیده شود و... .

خداحافظی کریستوفر رابین از شبکه امید

فیلم سینمایی «خداحافظ کریستوفر رابین» به کارگردانی سیمون کورتیس، جمعه 14 دی ساعت

18 و 30 دقیقه از شبکه امید پخش خواهد شد.

قصه: این فیلم زندگی واقعی نویسنده معروف بریتانیایی، آلن الکساندر میلن را روایت می‌کند. آلن خالق شخصیت بسیار محبوب وینی پونز بوده که در واقع این شخصیت را از پسر آلن به نام کریستوفر و عروسک کوچک او الهام گرفته است.

بازیگران:دامنل گلیسون، مارگو رابی و کلی مکدونالد.

عبور از «جاده‌های سرد» در شبکه افق

فیلم سینمایی «جاده‌های سرد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، جمعه 14 دی ساعت 18 و 30 دقیقه از شبکه افق پخش خواهد شد.

قصه:در زمستانی سخت مردان دهکده‌ای فقیر برای کسب معیشت ده را ترک کرده‌اند. مش بهادر تنها مردی که در ده مانده به علت بیماری مشرف به موت است. رحمان پسرش تصمیم می‌گیرد برای تهیه دارو به شهر برود. آقای موسوی معلم ده و اسماعیل یکی از دوستان همراه او می‌شوند. برف و سرما دشواری‌هایی در حرکت آنها پدید می‌آورد. رحمان و اسماعیل می‌روند اما آقای موسوی با هجوم گرگ‌ها مواجه می‌شود، ولی... .

بازیگران:علی نصیریان، حمید جبلی، مجید نصیری، اسماعیل محمدی، فرزانه نشاط‌خواه، مهوش برگی و معصومه تقی‌پور.

پیشکش«تروا» به شبکه نمایش

فیلم سینمایی «تروا» امروز 13 دی ساعت 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

قصه: این فیلم که براساس یکی از افسانه‌های بزرگ یونان ساخته شده‌ ابتدا بیان می‌کند که آگاممنون، پادشاه یونان، توانست کشورهای مختلف یونان را با هم متحد کند. او حرص و طمع زیادی دارد و هدف او تصرف تمام دنیاست و بیشتر پیروزی‌هایش را مدیون جنگجوی دلاورش، آشیل است ولی با او بدرفتاری می‌کند. برادر آگاممنون، منلائوس، می‌خواهد با شهر تروا صلح کند. شاهزادگان تروا، هکتور و پاریس به یونان می‌آیند و در آنجا پاریس و هلن (همسر جوان منلائوس) عاشق هم می‌شوند و هنگام بازگشت، پاریس هلن را می‌رباید و مخفیانه با خود به تروا می‌برد. وقتی منلائوس از این موضوع باخبر می‌شود، به برادرش درخواست فتح تروا را می‌دهد... .

بازیگران:برد پیت، اریک بانا، اورلاندو بلوم، برایان کاکس، دیانه کروگر، شان بین، جولی کریستی، رز بیرن، پیتر اوتول و تایلر مین.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها