یار غار علی دایی در کنار فرشاد احمدزاده

مغضوب پرسپولیسی‌ها راهی سایپا می‌شود؟

اظهارات فرشاد احمدزاده درباره پیشکسوتان پرسپولیس باعث شد تا او یک عذرخواهی بزرگ به تک‌تک آنها بدهکار باشد.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۷۲

چند وقت بود که بعضی از پیشکسوتان درباره بازگشت بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات تیم را ترک کردند حرف زدند و از این گفتند که آنها برای بازگشت باید رضایت هواداران و برانکو را جلب کنند. اظهار نظری که چندان به مذاق احمدزاده خوش نیامد و او در گفت‌وگویی، پیشکسوتان را سینه دیوار قرار داد. با این حال فرشاد،روز پنجشنبه به دیدار دیگر فرشاد پرسپولیسی‌ها یعنی پیوس رفت تا یک جورهایی از او عذرخواهی کرده باشد.
نکته جالب توجه این بود که در این دیدار، بهمن دهقان، فردی که خیلی به علی دایی نزدیک است و بسیاری از کارهای او را انجام می‌دهد کنار احمدزاده دیده شد. پس از انتشار عکس‌های احمدزاده در فضای مجازی، شایعه شده که این بازیکن از کانال رفیق صمیمی علی دایی احتمالا به سایپا می‌رود تا جای خالی مهدی ترابی را پر کند.
تجربه نشان می‌دهد نباید هیچ شایعه‌ای را در بازار نقل و انتقالات، دست کم گرفت چون در ایران همیشه رسم است که ابتدا شایعه یک خبر منتشر می‌شود سپس آن شایعه به حقیقت می‌پیوندد.
فرشاد احمدزاده تصمیم به بازگشت به پرسپولیس گرفته بود اما از همان زمان که خبر این تصمیم منتشر شد،هواداران پرسپولیس واکنش‌های منفی از خودشان نشان دادند تا به بازیکنانی که در بسته بودن پنجره‌های نقل و انتقالات از تیم رفتند، بفهمانند که آنها نیازی به نقل و انتقالات اینچنینی ندارند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها