مدیر مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری از تولید و پخش برنامه «در حلقه رندان» با رویکرد طنز به مسائل جامعه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۰۹۶

احسان کاوه، در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه در حلقه رندان که تولید مشترک حوزه هنری و گروه اجتماعی شبکه دو سیماست، بیان کرد: فضای درونی برنامه ادبیات طنز است و این برنامه تلاش میکند طنز را به نوع فاخر خود برگرداند و نگاه سخیفی که در حال شکل گرفتن در حوزه طنز است را بهبود ببخشد.

ما کشوری هستیم که ادبیات غنی طنز و طنزپردازان بنامی مانند عبید زاکانی داریم که آثار مهمی از خود به جای گذاشتهاند.

کاوه اضافه کرد: ما نشستی را هر ماه تحت همین عنوان در حلقه رندان، در حوزه هنری برگزار میکنیم که طنزپردازان و شاعران جوان و با سابقه در آن شرکت میکنند.

همین نشست زمینهساز شکلگیری طرح اولیه این برنامه شد تا بتوانیم از ظرفیت این جوانان در جهت رشد طنز در جامعه استفاده کنیم.

کاوه درباره ساختار و شکل برنامه در حلقه رندان بیان کرد: نشست ماهانه در حلقه رندان ساختاری همایشگونه دارد؛ اما شکل این برنامه که قرار است بزودی روی آنتن شبکه دوی سیما برود، ساختاری ترکیبی دارد و هر بار با یک آیتم ثابت در اتاق بازجویی، شکل جدید از طنز ادبی را نمایش میدهد.

وی درباره زمان پخش برنامه اظهار کرد: قبل از محرم و صفر، چند قسمت از برنامه به طور پراکنده روی آنتن رفت؛ اما قرار است از اوایل ماه ربیع، برنامه به طور منظم و ثابت در 26قسمت روی آنتن شبکه دو برود.

گفتنی است این برنامه با حضور چهرههای شناخته شده طنزپرداز و با ساختاری ترکیبی میکوشد به دغدغههای مختلف جامعه در حوزههای گوناگون بپردازد. این برنامه قرار است یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه از شبکه دو پخش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها