ویژه‌برنامه تلویزیونی «رستاخیز» با اجرای وحید یامین‌پور از 5 آبان به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. به گزارش جام‌جم، گروه اجتماعی شبکه چهار سیما با ویژه‌برنامه «رستاخیز» به پیشواز اربعین سید و سالار شهیدان می‌رود.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۶۹

به گفته حامد یامین‌پور تهیه‌کننده برنامه، «رستاخیز» ادای دین علوم انسانی به اربعین است که در هر قسمت وحید یامین‌پور مجری برنامه به گفت‌وگو با کارشناسان و اساتید علوم انسانی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، جامعه‌شناسی، تمدنی و مردم‌شناسی می‌پردازد.

یامین‌پور گفت: این ویژه‌برنامه در هفت قسمت 60 دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است و از سه روز قبل از اربعین حسینی پخش آن آغاز می‌گردد.

وی افزود: نادر طالب‌زاده در حوزه پوشش رسانه‌ای اربعین و بازتاب آن در جهان، دکتر ابراهیم فیاض در بخش مردم‌شناسی و حجت‌الاسلام والمسلمین رهدار در حوزه تمدنی و نسبت اربعین با انقلاب اسلامی
از جمله چهره‌های شناخته‌شده‌ای هستند که دکتر یامین‌پور در این ویژه‌برنامه با آنها گفت‌وگو می‌کند.

تهیه‌کننده «رستاخیر» ریشه‌شناسی مداحی و نوحه‌های عربی را یکی از بخش‌های برنامه عنوان کرد و گفت: در این بخش دکتر صادقی مجد استاد دانشگاه امام صادق (ع) با مخاطبان درخصوص نوحه‌ها به زبان عربی گفت‌وگو می‌کند.

«رستاخیز» به سردبیری دکتر سید مجید امامی و کارگردانی پوریا ملک‌آبادی از روز شنبه 5 آبان هر شب ساعت 21 و 40 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت 14 بازپخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها