در هفته‌ای که گذشت و در بازی‌های حساس چند جوان خوش درخشیدند. جوانانی که در سال 2016 در جام ملت‌ها و در سال 2017 در جام جهانی برای تیم ایران به میدان آمدند و البته خیلی در تیرس نگاه‌ها نبودند.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۰۴

به گزارش ورزش سه، مهدی قائدی در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین بار نبود که در ترکیب ثابت استقلال قرار میگرفت. او حتی در دوره مربیگری علی منصوریان هم در ترکیب تیم به بازی گرفته میشد، اما مشکل اینجا بود که گل نمیزد. او در این بازی به سادگی هر چه تمامتر دروازه نفت را باز کرد تا نشان دهد در سایه ایجاد موقعیت چارچوبشناسی هم بلد است. مهدی قائدی با دستمزد 300میلیون تومانی و رضایتنامه 300 میلیون تومانی از ایرانجوان بوشهر به استقلال آمد.

در بازی پدیده و فولاد هم مهدی مهدیخوانی ستاره تیمش بود. درست در دقایق حساس که فولاد بازی را 2 بر یک پیش افتاد و تا حذف میزبان فاصلهای نداشت یحیی گلمحمدی، مهدی مهدیخانی را وارد میدان کرد و چه کار که نکرد این مهدیخانی. او یک پنالتی گرفت و یک گل زد تا پدیده 3 بر 2 بازی را به سود خود به پایان ببرد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند. یکی دیگر از بازیکنان سابق تیم ملی جوانان که در بازیهای این هفته درخشید محمد خرمالحسینی، بازیکن تیم ماشینسازی بود. او که بهعنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد در بازی با پارس جنوبی یک گل زیبا به ثمر رساند که این گل، گل برتری ماشینسازی در بازی با پارس جنوبی جم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها