موسیقی ستار اورکی برای «مِشمِه»

ستار اورکی موسیقی فیلم «مِشمِه» را ساخت. این فیلم به کارگردانی شاهد احمدلو در آخرین مراحل فنی قرار دارد و به زودی آماده نمایش می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۷۰

به گزارش سینماپرس، فیلم «مِشمِشه» به نویسندگی و کارگردانی شاهد احمدلو و تهیهکنندگی علی یاور در حال حاضر در آخرین مراحل فنی قرار دارد و به زودی آماده نمایش میشود.

ساخت موسیقی این فیلم که قرار بود توسط زندهیاد ناصر چشمآذر انجام شود پس از درگذشت این هنرمند در نهایت به ستار اورکی سپرده شد. بتازگی نیز این آهنگساز ساخت موسیقی را به پایان رسانده است. تدوین، صداگذاری و میکس فیلم نیز به ترتیب توسط کاوه ایمانی و سامان شهامت به پایان رسیده و این روزها مراحل فنی تصحیح نور، رنگ و جلوههای ویژه بصری توسط علی تصدیقی در سییرا استودیو در حال انجام است.

در این فیلم ناصر طهماسب دوبلور و گوینده پیشکسوت سینما و تلویزیون روی یکی از شخصیتهای این فیلم صحبت میکند. طهماسب در «مِشمِشه» جای شخصیت یک تهیهکننده که در طول فیلم هیچ تصویری از او نمیبینیم و فقط صدای وی شنیده میشود، صحبت کرده است.

پوریا شکیبایی، سحر صباغسرشت، بابک نوری، احمد یاوریشاد، محسن دلیخون، شهریار حیدری، بهناز توسلی، نسیم فروغ، مهران آتشزای، احسان بابازاده، فرید شهریاری، رعنا چشمآذر، امین علی شهسواری، محمدرضا داودنژاد، فاطمه شکری و حسن رضایی بازیگران این فیلم هستند.

«مِشمِشه» یک طنز موقعیت است و داستان یک گروه فیلمبرداری را روایت میکند که در حال ساخت فیلمی هستند. آنان برای چند سکانس از فیلم احتیاج به یک خر دارند و همین امر کل گروه را با ماجراهای مختلفی مواجه میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها