رد دعوت مجلس خبرگان از سوی روحانی

پنجمین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۵۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجتالاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی، سخنگوی هیأترئیسه مجلس خبرگان در نشست خبری با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور محور این دور از اجلاس بررسی میزان تحقق مطالبات رهبری درباره مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است.

وی افزود: در این اجلاس از سران قوا برای توضیح عملکرد و اقدامات خود درباره مطالبات رهبری دعوت شده است چرا که این اجلاس فرصت مناسبی برای پاسخ به دغدغه نمایندگان خبرگان است، بهویژه اینکه طبق ماده ۵۲ آییننامه داخلی مجلس خبرگان، کمیسیون مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی را پیگیری میکند.

وی گفت: رؤسای قوای مقننه و قضاییه قول شرکت در این اجلاس و ارائه عملکرد دادهاند اما دو هفته قبل که از رئیسجمهور دعوت شد آقای روحانی عذرخواهی کرد و گفت از شرکت معذورم. خاتمی افزود: ما از عذر آقای روحانی مطلع نیستیم، اما اگر بتوانند عذرشان را برطرف کنند بیایند بهتر است، چون معتقدیم این اجلاس فرصتی است تا دغدغههای اعضا را بشنوند. سخنگوی هیأترئیسه مجلس خبرگان همچنین از برنامه دیدار اعضا با مقام معظم رهبری و همچنین حضور آنها در حرم امام راحل و تجدید میثاق با آرمانهای امام عظیمالشأن در ۱۵ شهریور خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها