ده سال زندان، مامور قلابی را ادب نکرد و او بعد از آزادی از زندان بازهم جرایمش را از سرگرفت.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۸۵

اوایل فروردین امسال پسری 19 ساله با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از سه پلیس قلابی به اتهام آدمربایی و سرقت اموالش شکایت کرد.

با دستور بازپرس سهرابی، تحقیقات ماموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران آغاز شد. شاکی به افسر تحقیق گفت: من و دوستم در ساختمانی نیمهکاره مشغول کار هستیم. عصر روز حادثه در حالی که حقوقمان را گرفته و به خانهمان در غرب تهران میرفتیم، یک خودروی پژو 405 سد راهمان شد. سه سرنشین خودرو، خود را مامور مبارزه با موادمخدر معرفی کرده و مدعی بودند ما گوشی سرقتی همراهمان است و در کار خرید و فروش موادمخدرهستیم. هر چه گفتیم کارگرهستیم و اشتباه میکنید، فایدهای نداشت. ما را بازرسی بدنی کردند و بعد گوشی تلفنهایمان، دو میلیون تومان پول و کارت بانکی ما را سرقت کرده و از محل گریختند.

اطلاعاتی که ماموران بهدست آوردند نشان میداد سارقان از کارت بانکی سرقتی از یک فروشگاه موادغذایی خرید کردهاند. با بررسی دوربین آنجا، هویت یکی از سارقان شناسایی شد. متهم ده سال به اتهام جعل عنوان پلیس و سرقت در زندان بوده و بعد از پایان محکومیتش آزاد شده و باند جدیدی را تشکیل داده و جرایم مشابه را از سر گرفته بود. جستوجوها برای دستگیری وی و همدستان فراریاش ادامه داشت تا اینکه دو روز پیش ماموران در جریان تحقیقات او و دو نفر از اعضای باندش را در اسلامشهر، ورامین و پیشوا شناسایی و بازداشت کردند. با تحقیق از این متهمان در اداره پنجم پلیس آگاهی تهران معلوم شد آنها مرتکب جرایم مشابه دیگری هم شدهاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها