شبکه نمایش این هفته در قالب بخش «سینمای ملل» با هفت فیلم به مرور آثار سینمایی آرژانتین می‌پردازد؛ پخش این فیلم‌ها از ۲۰ مرداد هر روز ساعت ۱۹ شروع شده است.
کد خبر: ۱۱۵۸۸۶۵

«نه ملکه»، «کامچاتکا»، «مارادونا»، «دنیا با بدی کمتر»، «ماموریت اجباری»، «داستانهای خودمانی»، «راز چشمهایشان» عناوین این فیلمها هستند. فیلم سینمایی «مارادونا» به کارگردانی مارکو ریسی، محصول سال ۲۰۰۷ دوشنبه ۲۲ مردادماه از این شبکه پخش میشود.

درخلاصه داستان فیلم میبینیم دیهگو مارادونا درحالی که بسیار چاق و سنگینوزن شده است، دراثر مصرف مواد مخدر دچار عارضه قلبی شده و به بیمارستان منتقل میشود. در بیمارستان، در حالت کما، زندگیاش را از دوران کودکی به خاطر میآورد. از زمانی که به دنبال توپ فوتبالش داخل یک گودال آب میافتد و پدرش تلاش میکند تا او را نجات دهد.

دومین فیلم موفق در تاریخ آرژانتین فیلم «راز چشمهایشان» است که روز جمعه ۲۶ مرداد ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش خواهد شد. فیلم راز چشمهایشان یک فیلم درام و جنایی به کارگردانی خوان خوزه کامپانلا محصول ۲۰۰۹ است که براساس رمانی به نام پرسشِ چشمانشان ساخته شده است این فیلم بهترین فیلم خارجی در اسکار هشتاد و دوم شد.

فیلم داستان یک کارمند میانی دستگاه قضایی آرژانتین، بنخامین اسپوزیتو (ریکاردو دارین) است که با پروندهای خاص روبهرو میگردد. گرچه این پرونده در اداره متبوع او بسته میشود، ولی در زندگی شخصی او به طرز آزاردهندهای مفتوح میماند، به طوری که پس از گذشت ۳۰ سال از زمان بررسی قضایی آن و در دوره بازنشستگی احساس میکند به واکاوی دوباره تمام ابهامات و تلخیهای آن پرونده نیاز دارد‌‌. پخش سینمای ملل و فیلمهای برگزیده سینمای آرژانتین از شنبه ۲۰ تا جمعه ۲۶ مرداد، ساعت ۱۹ از شبکه نمایش آغاز شده است. این فیلمها ساعت 4 و 30 دقیقه و ۱۱ روز بعد بازپخش میشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها