محمد طیبی کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز در آستانه دیدار تیمش مقابل استقلال به جام‌جم گفت: شاید دو تساوی در دو هفته ابتدایی لیگ برای تیمی مثل تراکتورسازی جالب نباشد، اما بازیکنان ما کمی دیر به لیست اضافه شدند و در هفته‌های آینده، قدرت واقعی‌مان را می‌بینید. قطعا تراکتورسازی یکی از گزینه‌های قهرمانی و مدعیان این فصل لیگ است اما نیاز به زمان بیشتر داریم تا شروع به کسب امتیازات طلایی در این فصل کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۲۴

این بازیکن اضافه کرد: در دیدار پیش رو مقابل استقلال، انتظارات هواداران از ما زیاد است و البته خودمان هم انتظارات بالایی از تیممان داریم. امیدوارم بازیکنان ضمن درک شرایط مهم باشگاه و وضعیت تیم، بیش از دیدارهای دیگر انرژی و توان بگذارند تا بتوانیم از این کار دشوار و ماموریت سنگین نیز سربلند خارج شویم. تحت هر شرایطی و در هر ورزشگاهی، بازی کردن با تیم قدرتمندی مثل استقلال دشوار است، اما این تیم توسط کادرفنی آنالیز شده و حالا دیگر استقلال را بخوبی میشناسیم.

میخواهیم با توجه به شناختی که داریم، آنها را مجبور به از دست دادن امتیازاتشان کنیم. امیدوارم یک آخر هفته به یادماندنی را برای هوادارانمان به جا بگذاریم.»

طیبی در پایان درباره حضور اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در جمع سرخپوشان گفت: حضور این دو نفر نهتنها توان تاکتیکی و فنی تیم مان را بالا میبرد بلکه به لحاظ روحی نیز شرایطمان را دگرگون میکند. شجاعی و دژاگه با توجه به تجربیات و انگیزههایی که دارند، به تراکتورسازی در راه رسیدن به موفقیتهای بزرگ، کمک شایانی میکنند، اما برای اینکه بهترین و ایدهآلترین وضعیت ممکن را داشته باشند، نیاز به زمان برای هماهنگی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها