ملانیا ترامپ، همسر رئیس‌جمهور آمریکا پس از شنیدن خبر شوخی تهدیدآمیز «پیتر فوندا» بازیگر مشهور آمریکایی با پسرش «بارون‌ترامپ»، از گارد حفاظتی کاخ سفید خواست که این تهدید را به صورت جدی بررسی کنند.
کد خبر: ۱۱۴۹۲۳۵

به گزارش فارس، دولت «دونالد ترامپ» این روزها به دلیل جدا کردن مهاجران غیرقانونی از فرزندانشان، تحت فشار شدیدی است. دولت آمریکا در هفتههای گذشته با اجرای سختگیرانه سیاستهای مهاجرتی باعث جدایی بیش از ۱۱۰۰۰ کودک از والدینشان در نقاط مرزی آمریکا شده بود. برخی از فعالان حقوق مهاجران گفتهاند مقامهای آمریکایی زنان را هم از نوزادهایشان جدا میکنند، اما وزارت امنیت داخلی آمریکا آن را انکار کرده است.

فشار افکار عمومی به جایی رسید که ترامپ فرمان اجرایی برای لغو قانون جدایی فرزندان از والدین در بازداشتگاه را امضا کرد. در آمریکا بازداشت کودکان به همراه والدینشان ممنوع است. در واکنش به این جدایی تأثربرانگیز کودکان از والدینشان، پیتر فوندا، بازیگر آمریکایی در صفحه توییتری خود نوشته: «باید بارون ترامپ را به زور از آغوش مادرش بیرون بکشیم و وی را در یک قفس با کودکآزاران بیندازیم تا آنگاه ببینیم که آیا این مادر در برابر این آدم مزخرفی که شوهرش شده، میایستد یا نه.» هرچند دیروز هم ملانیا ترامپ با پوشیدن یک کت در بازدید از کمپ پناهجویان در تگزاس باز هم خبرساز شد؛ پشت کت او نوشته شده بود: «خیلی برایم اهمیتی ندارد» این جمله با اعتراض کاربران شبکه‌‌های اجتماعی مواجه شد و خبرگزاریهای بزرگ خبری مثل بیبیسی و رویترز آن را منعکس کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها