سامان قدوس در گفت‌وگوی اختصاصی با جام‌جم:

از این باخت ناراحت نباشیم

سامان قدوس در بازی با مراکش واقعا اثرگذار بود. او وقتی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت زمینه ساز یک ضربه کاشته شد که همان توپ به تور دروازه مراکش چسبید. پس از آن، همه انتظار داشتند قدوس در بازی با اسپانیا در ترکیب ثابت ایران باشد ولی کی‌روش تصمیم گرفت بار دیگر او را نیمکت‌نشین کند. با سامان درباره این مساله و همین‌طور بازی تاریخی با اسپانیا گفت‌وگو کردیم. قدوس به سوالات جام‌جم پاسخ داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۹۹

سامان! بعد از بازی با اسپانیا همه بازیکنان ناراحت بودند ولی خیلی‌ها اعتقاد داشتند ناراحتی ندارد زیرا تیم ملی ما عالی بازی کرد و حتی می‌توانست به اسپانیا که یکی از مدعیان جهان است، گل بزند.

تیم ما جلوی اسپانیا خیلی خوب بازی کرد. مخصوصا در بخش دفاعی عالی بودیم و عملکرد خیلی خوبی داشتیم. اجازه ندادیم مهاجم‌های اسپانیا کار خاصی کنند. خب همه ناراحتیم چون دوست نداشتیم تیم ببازد ولی با بهترین تیم دنیا بازی داشتیم. ناراحتیم که باختیم ولی من خودم دوست ندارم اینقدرها ناراحت باشیم. تیم خیلی تلاش کرد. حالا یک فینال با پرتغال داریم. خیلی مهم است. هیچ چیزی غیرممکن نیست.

بعد از بازی چند بازیکن تیم ملی گلایه داشتند که چرا دیه گو کاستا بهترین بازیکن زمین شده است. نظر تو در این‌باره چیست؟

خب من هم تعجب کردم چون به نظرم اگر قرار بود کسی را از اسپانیا انتخاب کنند او ایسکو بود که بازی خوبی انجام داد.

فکر نمی‌کنی حتی می‌توانستند یکی از بازیکنان ایران را انتخاب کنند؟

چرا‌،ولی برای خود من خیلی سخت بود که بخواهم یکی از بازیکنان تیم را به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی کنم. کل تیم ملی بهترین بودند و هر کدام از بازیکنان هم می‌توانستند این عنوان را به دست بیاورند. تعجب کردم کاستا انتخاب شد ولی اگر هم قرار بود کسی از اسپانیا انتخاب شود او قطعا می‌توانست ایسکو باشد.

سامان بعد از عملکردی که در بازی با مراکش داشتی خیلی‌ها تصور می‌کردند تو مقابل اسپانیا فیکس باشی ولی چرا از ابتدا در ترکیب نبودی؟ فکر کنیم بازی با پرتغال دیگر زمانش است که از ابتدا در ترکیب ایران باشی.

من هم در فکرم و در مغزم به این فکر هستم که فیکس تیم‌ملی باشم. الان خیلی خوب تمرین می‌کنم. قطعا اگر بیشتر بازی کنم خوشحال‌تر می‌شوم ولی همین حالا هم باعث افتخار است پیراهن ایران را می‌پوشم. همین 5،10،15 دقیقه‌ای که بازی می‌کنم برایم خیلی مهم است. افتخار می‌کنم در جام جهانی به میدان رفته‌ام. امیدوارم شانس بیشتری با تلاش بیشتر به‌دست بیاورم.

فکر می‌کنی بازی با پرتغال چه شود؟ این مسابقه را می‌بریم؟

نمی دانم خیلی سخت است. امیدوارم هواداران در بازی با پرتغال هم بیایند و ما را حمایت کنند. خیلی مسابقه سختی داریم. پرتغال هم می‌خواهد در این بازی برنده باشد. کار خیلی سخت است. ما دست از تلاش برنمی‌داریم. پرتغال بازیکنان با کیفیتی دارد ولی ما هم در بازی با اسپانیا نشان دادیم تیم با کیفیتی هستیم و می‌توانیم جلوی تیم‌های بزرگ خوب بازی کنیم.

هواداران هم که در بازی با اسپانیا سنگ تمام گذاشتند.

خب برای من خیلی جالب بود. ایرانی‌ها از همه جای دنیا به روسیه آمده‌اند.

در بازی با اسپانیا که انگار داشتیم در ورزشگاه خانگی خودمان بازی می‌کردیم. همه تماشاگران برای حمایت ما آمده بودند.

سعید اکبری
خبرنگار اعزامی جامجم به روسیه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها