جان مالکوویچ مهمان دهه 30میلادی

به‌دنبال ردپای جنایتکار سریالی

تلویزیون صاحب یک هرکول پوآروی تازه می‌شود. جان مالکوویچ تازه‌ترین بازیگری است که در یک مجموعه تلویزیونی انگلیسی، لباس هرکول پواروی زبر و زرنگ را به تن می‌کند. شبکه بی‌بی‌سی با اعلام خبر تولید «جنایت‌های آ‌بی‌سی»، آن را در سه اپیزود تهیه می‌کند. شبکه وان بی‌بی‌سی مدتی است که سراغ تولید مجموعه‌هایی در ارتباط با داستان‌های آگاتا کریستی رفته و هر چند وقت یکبار، یکی از آنها را به صورت مجموعه مستقل تلویزیونی تهیه می‌کند. این شبکه خبر از تولید حداقل شش مجموعه براساس نوول‌های هرکول پوآروی آگاتا کریستی داده است.
کد خبر: ۱۱۴۷۷۴۴

همبازیهای مالکوویچ در جنایتهای آبیسی بازیگرانی همچون روپرت گرینت، اندرو بوچان و برانوین جیمز هستند. سارا فلپس فیلمنامه سه قسمت مجموعه را نوشته و آلکس گاباسی کارگردان هر سه اپیزود خواهد بود.

فلپس قبل از این هم تعدادی از داستانهای آگاتا کریستی را برای بیبیسی، تبدیل به فیلمنامه کرده است. داستان جنایتهای آبیسی در دهه 30 میلادی اتفاق میافتد و پوآرو به دنبال پیدا کردن ردپایی از یک جنایتکار حرفهای و سریالی است. این قاتل پس از هر قتل خود، یک برگ راهنمای آبیسی اداره راهآهن را بهجا میگذارد.

فیلمبرداری این درام پرتنش و پرکشش ماه آینده آغاز میشود. مالکوویچ که از بازی در نقش پوآرو بسیار هیجانزده به نظر میرسد میگوید: «این یک داستان تلخ و بیرحم درباره دروغ و خشونت است. خیلی خوشحالم که فرصت بازی در نقش یکی از معتبرترین کاراکترهای تاریخ سینما و تلویزیون را در چنین داستان پرتنشی به دست آوردهام.

قبل از این تعداد زیادی بازیگر در نقش هرکول پوآرو بازی کردهاند. به همین دلیل کار من برای خلق دوباره این کاراکتر جلوی دوربین کار بسیار سختی است. امیدوارم بتوانم هرکول پوآروی خوبی را در معرض دید تماشاگران و منتقدان سختگیر قرار دهم.»

مجموعه تازه هرکول پوآرویی شبکه بی بی سی برای نمایش اواخر سال جاری میلادی آماده
میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها