«هایلایت» برای اکران کوتاه‌تر شد

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «هایلایت» گفت: این فیلم سینمایی برای اکران عمومی کوتاه‌تر شده و ریتم مناسب‌تری پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۲۷

ساسان سالور، تهیهکننده فیلم سینمایی «هایلایت» درگفتوگو با فارس، درباره زمان اکران این فیلم سینمایی گفت: برنامه ریزی اکران فیلم سینمایی «هایلایت» برای شش ماه اول امسال است و در فکر این هستیم که بهترین شرایط را برای اکران این فیلم فراهم کنیم.

او درباره بازخوردهای نمایش این فیلم در سیوششمین جشنواره جهانی فیلم فجر عنوان کرد: با توجه به این که سوژه فیلم سینمایی «هایلایت» برگرفته از موضوعی اجتماعی بود، مخاطبان این فیلم در سیوششمین جشنواره جشنواره فیلم فجر از آن راضی بودند.

این تهیهکننده سینمای ایران درباره کوتاه شدن احتمالی فیلم سینمایی «هایلایت» بیان کرد: نسخه اکران عمومی این فیلم سینمایی، نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر کوتاهتر شده و ریتم بهتری پیدا کرده است.

سالور درباره اقبال فیلم سینمایی «هایلایت» در گیشه سینمای ایران گفت: پیشبینی این موضوع اخیرا بسیار سخت شده است. گیشه سینمای ایران چند وقتی است که خیلی قابل پیشبینی نیست. البته مسائل بسیاری درباره اکران مناسب یک فیلم سینمایی مطرح است که یکی از مهمترین آنها تبلیغات گسترده برای فیلم است. ما نیز تمامی جوانب را در نظر گرفتهایم و در حال فراهم آوردن شرایط مناسب برای اکران فیلم سینمایی «هایلایت» هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها