گلایه افشارزاده از مشکلات شدید اقتصادی

مهشید افشارزاده، بازیگری را با فیلم «بای‌سیکل‌ران» آغاز کرد، اما بیشتر او را با حضور در فیلم‌هایی همچون «افسون»، ‌«بچه‌های طلاق»، «افسانه آه»، «توفان شن»، «آی پارا» و در سال‌های اخیر با «عیار 14» پرویز شهبازی به یاد می‌آوریم. او البته بعد از کناره‌گیری از بازیگری سراغ فیلمسازی رفت و فیلم سینمایی «پنج ستاره» را کارگردانی کرد که مورد استقبال علاقه‌مندان سینما قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۱۹

افشارزاده در پی افزایش بیرویه نرخ ارز، ایجاد رکود در جامعه و مشکلات شدید اقتصادی با انتقاد از مسئولان دولتی به سینماپرس گفت: سیاسیون با ترفند هنرمندان را به سوی خود جذب میکنند، اما زمانی که به مقام میرسند وعدههایی که به آنها داده اند را فراموش میکنند و نهتنها هیچ توجهی به خواستهها و دغدغههای هنرمندان ندارند بلکه دیگر حتی جواب سوالات آنها را نیز نمیدهند. کارگردان فیلم سینمایی پنج ستاره افزود: ما همواره شاهد آن هستیم که برخی از هنرمندان به دلیل حساسیت شان نسبت به وضعیت سیاسی و فرهنگی کشور در مقاطع مهم و حساس تاریخی از نامزدهای مورد نظرشان برای انتخابات مختلف حمایت میکنند و به واسطه حمایت آنها بسیاری از مردم به آن نامزد رأی میدهند. در نقطه مقابل هم هنرمندانی وجود دارند که به سیاست، کاری ندارند و تمام تلاششان این است که در هر دولتی کار داشته باشند و اصلا فعالیت سیاسی نداشته باشند.

او ادامه داد: اما هنرمندی که نسبت به مشکلات جامعه و پیرامون خود حساس است، احساس وظیفه و قطعا در انتخابات شرکت میکند و از نامزد مورد نظرش حمایت میکند و با خوشبینی نسبت به آینده میخواهد تمام تلاشش را به کار گیرد تا مشکلات خودش و جامعهاش برطرف شود، اما متأسفانه بعد از اینکه فرد مورد نظر به مقام و پستی رسید آن هنرمند را فراموش میکند.

این سینماگر تأکید کرد: مردم ما لایق بهترینها هستند و باید همواره بهترینها برایشان فراهم شود و من امیدوارم با تدبیر جدی و فوری مسئولان ، بحران اقتصادی، رکود، تورم، گرانی، مشکل بیکاری و... برطرف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها