مهشید افشارزاده، بازیگری را با فیلم «بای‌سیکل‌ران» آغاز کرد، اما بیشتر او را با حضور در فیلم‌هایی همچون «افسون»، ‌«بچه‌های طلاق»، «افسانه آه»، «توفان شن»، «آی پارا» و در سال‌های اخیر با «عیار 14» پرویز شهبازی به یاد می‌آوریم. او البته بعد از کناره‌گیری از بازیگری سراغ فیلمسازی رفت و فیلم سینمایی «پنج ستاره» را کارگردانی کرد که مورد استقبال علاقه‌مندان سینما قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۱۹

افشارزاده در پی افزایش بیرویه نرخ ارز، ایجاد رکود در جامعه و مشکلات شدید اقتصادی با انتقاد از مسئولان دولتی به سینماپرس گفت: سیاسیون با ترفند هنرمندان را به سوی خود جذب میکنند، اما زمانی که به مقام میرسند وعدههایی که به آنها داده اند را فراموش میکنند و نهتنها هیچ توجهی به خواستهها و دغدغههای هنرمندان ندارند بلکه دیگر حتی جواب سوالات آنها را نیز نمیدهند. کارگردان فیلم سینمایی پنج ستاره افزود: ما همواره شاهد آن هستیم که برخی از هنرمندان به دلیل حساسیت شان نسبت به وضعیت سیاسی و فرهنگی کشور در مقاطع مهم و حساس تاریخی از نامزدهای مورد نظرشان برای انتخابات مختلف حمایت میکنند و به واسطه حمایت آنها بسیاری از مردم به آن نامزد رأی میدهند. در نقطه مقابل هم هنرمندانی وجود دارند که به سیاست، کاری ندارند و تمام تلاششان این است که در هر دولتی کار داشته باشند و اصلا فعالیت سیاسی نداشته باشند.

او ادامه داد: اما هنرمندی که نسبت به مشکلات جامعه و پیرامون خود حساس است، احساس وظیفه و قطعا در انتخابات شرکت میکند و از نامزد مورد نظرش حمایت میکند و با خوشبینی نسبت به آینده میخواهد تمام تلاشش را به کار گیرد تا مشکلات خودش و جامعهاش برطرف شود، اما متأسفانه بعد از اینکه فرد مورد نظر به مقام و پستی رسید آن هنرمند را فراموش میکند.

این سینماگر تأکید کرد: مردم ما لایق بهترینها هستند و باید همواره بهترینها برایشان فراهم شود و من امیدوارم با تدبیر جدی و فوری مسئولان ، بحران اقتصادی، رکود، تورم، گرانی، مشکل بیکاری و... برطرف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها