ضمایر [موسیقی]

من

بازیگر نمایش کوروش به کارگردانی پری صابری قرار است طی ماه‌های آینده چند نمایش به صحنه ببرد. محسن حسینی در این باره گفت: من به شهریار شاعر نام آشنای ایرانی علاقه بسیار دارم و احتمال دارد با حضور هنرجویان کارگاه آموزشی خود در تبریز، اثری را بر اساس زندگی یا اشعار شهریار و به شکلی مدرن تولید و اجرا کنیم. اگر این اثر موفق باشد احتمال دارد آن را در تهران هم اجرا کنم. برای اجرای نمایش «امیرارسلان نامدار» با تئاتر شهر مذاکراتی داشتیم و نیز قصد دارم نمایش «فروغ ساراپینا» را با ترکیب بندی و بازیگران جدید در یکی از سالن‌های خصوصی تئاتر اجرا کنم.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۲۳

او

بعد از تیتراژ سریال «در جستوجوی آرامش» که سال گذشته از شبکه پنج پخش شد، یک بار دیگر محمد معتمدی تیتراژ یک سریال جدید به نام «کوبار» را خوانده که نسخهای از آن در فضای مجازی منتشر شده است. او خوانندگی تیتراژ فیلم سینمایی سیانور را هم در کارنامه دارد که با استقبال مخاطبان در فضای مجازی روبهرو شد. آهنگسازی تیتراژ سریال کوبار را بهزاد عبدی به عهده داشته و ارکستر ناسیونال کشور اوکراین به رهبری ولادیمیرسیرنکو در اجرای آن با عبدی همکاری داشته است.

آنها

برای همکاری بینالمللی با این دوسالانه طراحی که در یکی از نقاط مهم لندن و با حمایت صادق خان، شهردار این شهر برگزار میشود، چند معمار ایرانی انتخاب شدهاند. به عبارتی این معماران طرحی پیشنهاد دادهاند که در آن مولفههایی مانند دفتر طراحی امروزی، فناوریهای پیشرفته ساخت و میراث هنری و فرهنگی و ذات معماری سنتی ایرانی در توازن باهم مد نظر قرار گرفته است.

در این پروژه امید کاموری مدیریت را برعهده دارد و امیر کشاورزیان و ستاره بریمانی گروه طراحی را تشکیل میدهند و مسعود سعیدیان به عنوان طراح فنی در کنارشان حضور دارند. آنها برای این دو سالانه طبق دورنمایی در نظر گرفته شده، در پی پاسخ به این پرسش هستند که طراحی چگونه ضمن تأثیرگذاری دائم بر کیفیت و نحوه زندگی ما، توانسته هویت ما، از جمله مهمترین تجربیات و عواطف و حالات احساسی را تحت تأثیر
قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها