مرد شیطان‌صفت که با فریب دانش‌آموزان، آنها را فریب داده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، در دام کارآگاهان پلیس آگاهی گرفتار شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۵۵

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده همزمان با طرح شکایتهای مشابه در پلیس آگاهی کرمانشاه در دستور کار پلیس قرار گرفت. بررسی شکایتها نشان داد، مرد جوانی با فریب پسران نوجوان آنها را مورد آزار و اذیت قرار میدهد. متهم سپس با تهدید، طعمههای خود را مجبور به مصرف موادمخدر میکرد.

مرد شیطانصفت همچنین از پسران دانشآموز برای اجرای نقشههای سرقت خود استفاده میکرد.

ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات خود متوجه شدند اظهارات شکات درست است و با هماهنگی بازپرس شعبه اول دادسرای کرمانشاه وارد عمل شدند. سرانجام مرد جوان در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد. متهم پس از روبهرو شدن با شکات و دلایل موجود در پرونده، لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد. وی در اعترافاتش گفت: با پرسهزنی در حوالی دبیرستانهای پسرانه طعمههایم را شناسایی کرده و آنها را مجبور به سرقت و مصرف موادمخدر میکردم.این فرد پس از تکمیل تحقیقات، تحویل مراجع قضایی شد و با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شده است. مرکز اطلاعرسانی پلیس کرمانشاه با انتشار عکس بدون پوشش متهم، از شهروندان خواست در صورتی که شکایتی از این شخص دارند به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی واقع در میدان لشکر یا شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها