ضمایر [موسیقی]

من

شاعری که حسابی بین جوانان گل کرده و مثنوی‌های بلند و کلیپ‌هایش از تلویزیون پخش می‌شود، به فارس گفته است شعر گفتن درباره حضرت زهرا‌(س) را طور دیگری دوست دارد. سیدحمیدرضا برقعی، تعداد زیادی شعر برای ائمه(ع) و شجره طیبه پبامبر‌(ص) سروده، اما از بین همه آنها به سرودن شعر درباره حضرت فاطمه‌(س)، علاقه بیشتری دارد. می‌گوید: تعداد شعرهای فاطمی من بیشتر است. شخصیت حضرت زهرا(س) به خودی خود شعر است و شاعرانه. من به دوستان شاعرم توصیه می‌کنم از این موضوع شاعرانه غافل نشوند. واقعا زندگی ایشان تمام‌نشدنی است.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۹۲

او

حال ادبیات ایران خوب است و افتی هم نداشته است. بلقیس سلیمانی اینطور فکر میکند و البته توضیح میدهد همه ما عادت کردهایم یکی دو نویسنده شاخص را در صدر قرار بدهیم و الان چون نویسندگان شاخص و مطرح نداریم، فکر میکنیم ادبیات افت کرده است.

او به جوانهای نویسنده اشاره میکند و کسانی که آثارشان با استقبال مخاطبان روبهرو میشود. سلیمانی تنوع را یکی دیگر از دلایلی میداند که نشان میدهد حال ادبیات خوب است. بلقیس سلیمانی به ادبیات امروز و نویسندگان جوان بسیار خوشبین است، چرا که آنها به نیاز خواننده برای تجربههای تازه پاسخ میدهند.

آنها

آلبوم «خداوند رخش» را هوشیار خیام به عنوان آهنگساز و پیانیست و امیرحسین ماحوزی در مقام راوی خلق کردهاند. آنها از همکاری مینا مومنی نوازنده تنبور، حسام الدین محمدیانپور نوازنده عود، نی و سازهای کوبهای، مونا مطبوع ریاحی نوازنده کلارینت، سیاوش روشن نوازنده عود، ارشاد تهرانی نوازنده سازهای کوبهای و امیر اسلامی نوازنده نی با همراهی ارکستر نارگاتسی با حضور آرام تالالیان، لوسینه آقابابیان و ژولیت واردانیان بهره بردهاند.

این آلبوم با نقشهای علیاکبر صادقی، نقاش پیشکسوت توسط انتشارات «موسیقی امروز تهران» منتشر شده و برای رونمایی آن برنامه نقالی شاهنامه فردوسی و اجرای قطعاتی توسط آهنگساز و برخی نوازندگان اثر تدارک دیده شده است. مراسم رونمایی از آلبوم خداوند رخش روز سهشنبه 15 اسفندماه ساعت 16 تا 18 در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار میشود و ورود برای علاقهمندان آزاد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها