ضمایر

من

از نسل اولی‌های پاپ است؛ از آن سال‌ها که هنوز موسیقی عامه‌پسند این قدر رونق نداشت و او با چند نفر دیگر، تنها فعالان این حوزه بودند؛ خشایار اعتمادی را می‌گوییم که مدت‌هاست کم‌کار است و اتفاقا دیروز در همین باره با هنرآنلاین به گفت‌وگو نشسته.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۵۶

او درباره کمکاریاش گفته: ازدیاد چهرههای موسیقی و اضافه شدن موسیقیهای سخیف، دو دلیل اصلی من برای دور شدن از این فضاست، ببینید شما وقتی به مهمانی میروید باید احساس امنیت، آرامش و شادی کنید و چیزهایی که میبینید یا میشنوید به فرهنگتان نزدیک باشد در غیر این صورت شما مهمانی را ترک میکنید. در حال حاضر دو اثر با بابک زرین بانامهای «برگشتم» و «دیر به فکر افتادی» را آماده کردیم و میخواهیم برای آنها تیزرهای یک تا دودقیقهای بسازیم. یکی از آنها را در ده روز آینده و دیگری را در ایام عید منتشر و پخش خواهیم کرد. در حال حاضر منتظر مجوز آثار هستیم.

او

هنوز برای خیلیها شمایلی است از مریم مقدس، حتی حالا که هر شب با سریال «آنام» مهمان خانههای مردم است. این روزها شبنم قلیخانی در جمع بازیگران نمایش «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری مشغول تمرین است. او در نمایشی به ایفای نقش میپردازد که پیش از این دو دوره با حضور بازیگرانی دیگر به صحنه رفته است. سومین دوره اجرای این نمایش نوروز 97 در پردیس تئاتر شهرزاد خواهد بود با بازیگران جدید که قلیخانی یکی از آنهاست.

آنها

چه شود! دو ساز خوشصدا و دوستداشتنی قرار است نواهای جهان را به عاریت بگیرند و به تالار رودکی بیاورند. ماجرا از این قرار است که دونوازی «دُرنادئون» در تالار رودکی تهران اجرا میشود. پروژه موسیقی ـ تجربه دومین اجرایش در اسفند امسال را با کنسرت درنادئون در تالار رودکی رقم میزند. آنطور که روابط عمومی گروه موسیقی ـ تجربه خبر داده، مهرداد مهدی و آسو کهزادی در قالب سلسله اجراهای «موسیقی ـ تجربه» در تالار رودکی تهران روی صحنه میروند. درنادئون حاصل دونوازی آکاردئون و ویلون با آهنگسازی و اجرای این زوج هنری است.

کنسرت دونوازی آنها پنجشنبه 17 اسفند 1396 از ساعت 20 در تالار رودکی تهران برگزار میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها